Gå til innhold

Herr og Fru Beslutningsvegring


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et vennepar som har blitt sammen igjen for tredje gang(!).

Frister noe sykt å legge ut et bilde på FB av de to(et veldig flott bilde, synd hvis det ikke deles) med teksten Herr og Fru Beslutningsvegring ;)

Er jeg veldig slem da?



Anonymous poster hash: 75f0d...02f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

Har et vennepar som har blitt sammen igjen for tredje gang(!).

Frister noe sykt å legge ut et bilde på FB av de to(et veldig flott bilde, synd hvis det ikke deles) med teksten Herr og Fru Beslutningsvegring ;)

Er jeg veldig slem da?

 

Anonymous poster hash: 75f0d...02f

 

Nei, ikke slem, men overhodet ikke morsom heller.... 

 

Anonymous poster hash: 69d4e...801

Skrevet

Hvorfor skulle du det?

 

Anbefaler deg å la det være, det blir du som fremstår som tåpelig der.

 

Anonymous poster hash: 11948...479

Skrevet

Hadde du vært en av mine facebookvenner så hadde det vært deg jeg hadde ledd av, evt syns var tåpelig. 

Greit at de sliter med å bestemme seg, men det er virkelig ikke opp til deg å forkynne det for verden.



Anonymous poster hash: d8ef9...514
Skrevet

Herregud så tåpelig!

Anbefaler deg å la være så du ikke driter deg helt ut. Hvor gammel er du?

 

Anonymous poster hash: 45d21...310

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...