Anonym bruker Skrevet 25. juli 2013 #1 Skrevet 25. juli 2013 Har et vennepar som har blitt sammen igjen for tredje gang(!). Frister noe sykt å legge ut et bilde på FB av de to(et veldig flott bilde, synd hvis det ikke deles) med teksten Herr og Fru Beslutningsvegring Er jeg veldig slem da? Anonymous poster hash: 75f0d...02f
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2013 #2 Skrevet 25. juli 2013 Har et vennepar som har blitt sammen igjen for tredje gang(!). Frister noe sykt å legge ut et bilde på FB av de to(et veldig flott bilde, synd hvis det ikke deles) med teksten Herr og Fru Beslutningsvegring Er jeg veldig slem da? Anonymous poster hash: 75f0d...02f Nei, ikke slem, men overhodet ikke morsom heller.... Anonymous poster hash: 69d4e...801
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2013 #3 Skrevet 25. juli 2013 Hvorfor skulle du det? Anbefaler deg å la det være, det blir du som fremstår som tåpelig der. Anonymous poster hash: 11948...479
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2013 #4 Skrevet 25. juli 2013 Hadde du vært en av mine facebookvenner så hadde det vært deg jeg hadde ledd av, evt syns var tåpelig. Greit at de sliter med å bestemme seg, men det er virkelig ikke opp til deg å forkynne det for verden. Anonymous poster hash: d8ef9...514
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2013 #5 Skrevet 26. juli 2013 Herregud så tåpelig! Anbefaler deg å la være så du ikke driter deg helt ut. Hvor gammel er du? Anonymous poster hash: 45d21...310
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå