Gå til innhold

Hjelp, "jeg" har et stinkende problem.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten går barbent i skoa hele sommeren. Skinnsko, nekter å bruke sandaler. Og de lukter ikke godt. Noen tips til pulver el.l som jeg kan snike i skoa ;) Og hvor kan jeg få kjøpt det? HJELP

Anonymous poster hash: 27045...310
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pulver syns da. Hvis du skal gjøre det i smug så funker ikke det. Men finnes skospray. Selges på skobutikken ihvertfall. Scholl har en fin en, finnes sikkert mange andre merker også....

Skrevet

Xxl selger skodeo :)

Skrevet

Putt skoene jevnlig i fryseren. Det tar knekken på vond lukt en stund.

Skrevet

Jeg hadde ikke giddet å være diskret om problemet. Jeg hadde bedt han sette skoa ute, eller gjøre noe for at det ikke skal stinke.

Skrevet (endret)

Legg skoa i fryseren over 2 døgn.

Endret av Basill med yngler
Gjest meg&mini
Skrevet

På skobutikker selger de sånne tynne såler med lukt. Når de blir møkkete så er det bare å legge inn ny såle.

Dette er også veldig bra for de opprinnelige sålene i skoene, da de ikke blir ødelagt av fotsvette.

Bruker sånne såler i alle tøysko der jeg ikke bruker sokker.

Tomsskoene mine er like fine inni som de var da jeg kjøpte de for et år siden. Lukter ikke svette heller:)

Anbefales virkelig!

Skrevet

Der hadde jeg vært brutalt ærlig gitt! Både om stanken og for å ikke snakke om bakteriefloraen og fotsoppen :/

Skrevet

Hvem har sagt noe om fotsopp?

Anonymous poster hash: 5912e...233

Skrevet

Å putte dem i fryseren funker. 48 timer! 

Hvorfor skal du uansett snike noe oppi? Har du ikke fortalt ham det? Men jøss da, fortell ham det, så kanskje han vil ta tak i problemet selv. Han bør jo få vite det om han stinker/skoa stinker, det er lite hyggelig for alle, det! Tenk på alle de bakteriene som kommer oppi skoa, det vil være altfor lett for sopp å danne seg! Fotsopp er ikke særlig, altså.

Anonymous poster hash: 550e5...f61
Skrevet

Hvem har sagt noe om fotsopp?Anonymous poster hash: 5912e...233

Aaaaahhh, fordi sopp utvikles i fuktige omgivelser vel!

Anonymous poster hash: 8c2e7...c3d

Skrevet

De selger noen små baller som legges i skoene, tror de selger de i sportsbutikker

Anonymous poster hash: 83f2d...dc7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...