Gå til innhold

Hva bør jeg betale...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å ansette en som kan være tilgjengelig for henting to dager i uken fra barnehagen, samt tar med dattera mi hjem til meg, lager middag og evt legger hvis ikke jeg rekker hjem i tide.

Hva ville dere betalt??

Anonymous poster hash: b82f6...6ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir vel da privat og svart arbeid ? Isåfall 110 - 130 kr timen

Anonymous poster hash: 1b894...557
Skrevet

... I tillegg til at du dekker reisepenger, bensin, etc

Anonymous poster hash: 1b894...557
Skrevet

Jeg hadde tenkt meg 5000 i mnd. Og da stiller jeg med barnesete.

Vurderer å betale hvit. Så spm er om det kanskje blir litt lite??

Mulig det kanskje heller lønner seg å ha aupair. Vi har muligheten til det da vi har en garasje som vi kan bygge ut med vann, bad og kjøkken. Men jeg vil ha ungen i barnehage så hennes jobb vil da evt gjelde henting, mat og legging. Vet det er strenge regler i forhold til timejobbing i forhold til kvelder. Hm er veldig i tvil.

Skrevet

En aupair kan vel jobbe 5 timer om dagen? Er det regler på når de skal jobbe også? Så lenge auparien får norskkurs og fritiden sin og blir behandlet som en i familien burde det vel ikke spille noen rolle om arbtiden er på morgenen eller ettermiddagen?

Skrevet

Slått fra meg aupair. Blir en som kan hente i barnehagen, lage mat og evt legge. Ser for meg max 3-4 timer. de fleste dagene er jeg nok hjemme til 19. Skal betale hvit. Hva syns dere. To dager i uka?? Er 5000 før skatt for lite??

Skrevet

5000.- for 32 timers jobb.Bra betalt synes jeg. Jeg jobber som dagmamma og tar 5000.- hvitt fra 7.45 - 16.15 hver dag. Kanskje jeg skulle jobbe for deg istedet hehe

Anonymous poster hash: f23a1...a26
Skrevet

Bedre enn hva jeg har i timen pr nå..:/

Anonymous poster hash: bc159...844

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...