Anonym bruker Skrevet 25. juli 2013 #1 Skrevet 25. juli 2013 Hva spiser dere i stedet for brød? Skal ha et brød måltid til dagen (frokost/lunsj) Hvilke grønnsaker er bra å spise? Ps! Jeg liker ikke egg Anonymous poster hash: fdc12...068
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2013 #2 Skrevet 25. juli 2013 Fiberrik Hjemmelaget müsli Fedons lavkarbobrød Anonymous poster hash: 476e7...e4f
lullaby Skrevet 26. juli 2013 #3 Skrevet 26. juli 2013 Jeg spiser cottage cheese med linfrø og frosne bær som jeg varmer til frokost.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2013 #4 Skrevet 26. juli 2013 Det meste som gror over bakken, dvs. begrenset mengde rotgrønnsaker. Bær istedenfor frukt. Hvis du bruker pasta, bør det være begrenset og i så fall fullkorn. Spelt fremfor hvete osv. Anonymous poster hash: ea12c...40c
Rivjernet Skrevet 26. juli 2013 #5 Skrevet 26. juli 2013 Bland 1 beger creme fraiche og 5 egg, litt salt, litt bakepulver, litt havrekli, pøs på med frø til du får ønsket konsistens. (Litt våt bolledeig) legg i brødform og stek ca 1t.. Nydelig brød!! Jeg bruker solsikkekjerner ,linfrø, gresskarkjerner osv.. De har fått veldig godt utvalg av frø i butikkene nå. Det finnes også en ferdigpose med lavkarbobrød men den syns ikke jeg var noe god. Tror den heter karbolett..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå