Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 25. juli 2013 #2 Skrevet 25. juli 2013 Mine på 7 og 9 får følge. De har aldri ymtet frempå om at de vil gjøre det alene, så da blir vi med.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2013 #3 Skrevet 25. juli 2013 Hadde med min nevø på 8 år i ferien og han la seg selv. Jeg måtte minne han litt på klokka da, men ikke noe mer. Anonymous poster hash: 4d9d8...d05
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2013 #4 Skrevet 25. juli 2013 Alle mine steller seg selv, de er fra fire til åtte. minste legges av oss, mellomste følges inn i senga og får nattakos, og eldste legger seg selv. (Men minner han på klokka.) Anonymous poster hash: 18747...18c
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2013 #5 Skrevet 25. juli 2013 Mine er 6 og 8. De får fortsatt hjelp med tannpussen, men resten gjør de selv. De går også selv opp på rommet og legger seg i senga (eventuelt går ut i teltet i hagen selv som er mest poppulært om dagen). Lesing gjør vi før de går på badet, men vi går bestandig innom og sier "god natt". Det tror jeg vi kommer til å fortsette med i mange år. Anonymous poster hash: b0624...33f
Fire småtroll Skrevet 25. juli 2013 #6 Skrevet 25. juli 2013 9 og 12 åringen steller seg selv, men jeg følger de alltid inn i senga, drar for gardinene og gir nattakos. Det kommer jeg til å fortsette med så lenge jeg får lov. 4 og 6 åringene er jeg med på badet så stellet og tannpussen blir gjort skikkelig, pusser over tennene deres etter at de selv har pusset dem og det kommer jeg til å gjøre noen år til. Følger de i seng, koser litt og sier natta.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2013 #7 Skrevet 25. juli 2013 Eldste på snart syv passer og steller seg selv. Deretter følger vi på badet hvor vi pusser over tennene. Så følger vi inn i sengen, trekker for gardinene og gir nattakos. Dette håper jeg vi får fortsette med en stund. Om vi er veldig opptatt med noe, så kan hun fint legge seg selv også, helt uten problemer. Anonymous poster hash: 3aa93...676
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2013 #8 Skrevet 25. juli 2013 Eldste på snart syv passer og steller seg selv. Deretter følger vi på badet hvor vi pusser over tennene. Så følger vi inn i sengen, trekker for gardinene og gir nattakos. Dette håper jeg vi får fortsette med en stund. Om vi er veldig opptatt med noe, så kan hun fint legge seg selv også, helt uten problemer. Anonymous poster hash: 3aa93...676 Pusser og steller seg selv skulle det stå :-) Anonymous poster hash: 3aa93...676
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2013 #9 Skrevet 25. juli 2013 7åringen steller seg selv, men jeg pusser tennene. Kommer til å fortsette å pusse til han er ganske stor, mener det anbefales å hjelpe dem med tannpuss til ca 12 år, og det kommer jeg nok til å gjøre også. Anonymous poster hash: 27002...f07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå