Gjest Lagå Skrevet 25. juli 2013 #1 Skrevet 25. juli 2013 Og siden det er mange her som har tatt denne utdanningen kombinert med familielivet før meg, kan dere fortelle meg hvordan dere gjorde det? Pr. dags dato har vi ikke råd til at jeg ikke skal jobbe så jeg måtte jobba ved siden av. Hvor raskt kan man ta utdannelsen? Lurer på så mye at jeg ikke vet alt engang Hvordan fikk dere gjort det?
Musemora Skrevet 25. juli 2013 #2 Skrevet 25. juli 2013 Du må jo ha generell studiekompetanse. Deretter tar det tre år på fulltid eller 4 år på deltid. Lite obligatorisk, men jeg fikk med meg de aller fleste forelesningene. Mye gratis tips der. I de første praksisperiodene gikk vi dagtid, så ble det litt turnus etterhvert. Jeg har etterutdanning meg og elsker jobben min. Lykke til :-).
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2013 #3 Skrevet 25. juli 2013 Jeg tok utdannelsen min over fire år, på deltid, og syns det fungerte kjempebra! Der jeg studerte var det tre-fire uker i halvåret der vi var på skolen og hadde undervisninghele uka. Disse ukene kunne jeg da ikke jobbe. Også er det ikke veldig aktuelt med jobbing i praksisperiodene (jeg hadde både dag, kveld og nattevakter alle praksisene, men flest dagvakter). Men utenom de ukene jobba jeg stort sett fullt. Det krever jo at en har en velvillig arbeidsgiver som kan gi deg fri de ukene det trengs. Jeg trives kjempegodt som sykepleier! Jobber på en kirurgisk avdeling ved et passe stort sykehus, kjempegodt arbeidsmiljø og veldig flinke enhetsledere. Gleder meg til jobb stort sett hver dag! Anonymous poster hash: 64d76...aa3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå