Anonym bruker Skrevet 25. juli 2013 #1 Skrevet 25. juli 2013 Være 22+2 i dag når jeg har termin samme dag og er 22+0? For det første er jo svangerskapet 40 uker og 3 dager nå og hvor den siste dagen er tatt fra aner jeg ikke.. Irriterer meg bare litt! Anonymous poster hash: 962e8...afa
Ikkenonick Skrevet 25. juli 2013 #2 Skrevet 25. juli 2013 Fordi man ikke regner baklengs, men forover. Dere har antagelig ikke blitt svangre samme dag selv om dere har samme termin.
Serepta Skrevet 25. juli 2013 #3 Skrevet 25. juli 2013 Oh my. Det var da også noe å irritere seg over. Ungene kommer når de kommer, og bryr seg lite om den ene av dere "leder" med to dager.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2013 #4 Skrevet 25. juli 2013 Fordi man ikke regner baklengs, men forover. Dere har antagelig ikke blitt svangre samme dag selv om dere har samme termin. Ehh... Når man er på OUL får man termindato ut fra størrelsen på barnet og begynner å regne hvor langt man er på veg ut fra termin dato! Norske svangerskap er per i dag 40+3, alså det man går ut fra når man regner. Anonymous poster hash: 962e8...afa
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2013 #5 Skrevet 25. juli 2013 Er det mulig...? Greit å være hormonell altså, men å irritere seg over to dager.... Anonymous poster hash: 8205a...6c7
Rivjernet Skrevet 25. juli 2013 #6 Skrevet 25. juli 2013 Være 22+2 i dag når jeg har termin samme dag og er 22+0? For det første er jo svangerskapet 40 uker og 3 dager nå og hvor den siste dagen er tatt fra aner jeg ikke.. Irriterer meg bare litt! Anonymous poster hash: 962e8...afa Hvis du er i stand til å hisse deg såpass opp over slike småting lurer jeg virkelig på hvordan du håndterer politikk og den slags!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå