Anonym bruker Skrevet 25. juli 2013 #1 Skrevet 25. juli 2013 Går det an å slette en melding jeg har sendt, mn som ikke er lest ennå??? Anonymous poster hash: 9d3bc...b00
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2013 #3 Skrevet 25. juli 2013 Tror ikke det, nei. Desverre...? Anonymous poster hash: 89802...2f7
SameSara Skrevet 25. juli 2013 #4 Skrevet 25. juli 2013 Du kan slette den hos deg, men den vil fortsatt ligge hos mottager. Og da hjelper det ikke så mye
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2013 #5 Skrevet 25. juli 2013 :o Ok. Takk. Jeg går og graver meg ned nå Hi Anonymous poster hash: 9d3bc...b00
SameSara Skrevet 25. juli 2013 #6 Skrevet 25. juli 2013 Send ny melding og skriv at den forrige meldingen dessverre var feilsendt og at den skulle til noen andre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå