Gå til innhold

Tror du fruen retusjerer

Anbefalte innlegg

Skrevet

bort magen på bildene?

Anonymous poster hash: 736e9...15f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, nekter å tro at hun er så dyktig i photoshop...

Anonymous poster hash: f593d...0b4

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Nei.

Skrevet

Nei, det tror jeg ikke.

Kjenner til flere som har hatt så liten mage som henne, det bobler ut en liten badeball på dem også på slutten, men store blir de ikke.

Anonymous poster hash: aca41...423
Skrevet

Hun er glad i, som de fleste toppbloggere, å retusjere så ingenting forundrer meg

Skrevet

Hvordan kan du si at "store blir de ikke" Ano 423?

Hun kan jo ikke styre str oå magen ;-)

Anonymous poster hash: 0c9ed...69d

Skrevet

Har hun magebilder? Kan noen sende link? Hvor langt er hun uansett på vei? Jeg fikk ikke mage før ca uke 28, før det var jeg flat som en "planke", altså like slank som før. Jeg tror nok ikke magen retusjeres vekk, liker man ikke at magen endelig popper frem litt da? Særlig med første barnet.... 

Anonymous poster hash: ccc48...caf
Skrevet

Tror du, HI, at du er litt i overkant opptatt av Fotballfrue?

Anonymous poster hash: 4e766...412
Skrevet

Nei, for hun er veldig glad i magen sin og stolt over å vise den fram. Hun gleder seg til den titter mer fram.

Forresten var jeg akkurat like flat som henne helt fram til uke 25, da plutselig fikk jeg en badeball. Ikke alle sykmelder seg straks de ser positiv test og legger seg på sofaen og bælmer sjokolade så de blir megastore, vet du.

Anonymous poster hash: a4763...d01
Skrevet

Tror jeg ikke, ikke unormalt å ha så liten mage med nr 1. Jeg fikk ikke synelig mage for andre før jeg var ca 7 mnd på vei, selv så jeg det lenge før. Var/er veldig slank og magemusklene holdt magen inne rett og slett :) Hadde liten mage hele veien selv om jeg lå midt på sf-målet :)

Skrevet

Nei, for hun er veldig glad i magen sin og stolt over å vise den fram. Hun gleder seg til den titter mer fram.

Forresten var jeg akkurat like flat som henne helt fram til uke 25, da plutselig fikk jeg en badeball. Ikke alle sykmelder seg straks de ser positiv test og legger seg på sofaen og bælmer sjokolade så de blir megastore, vet du.

Anonymous poster hash: a4763...d01

Det er sånn det er. Enten så er magen flat som en pannekake, eller så er man sykemeldt fra dag 1. Hehehe

Anonymous poster hash: 4ec62...779

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...