Gå til innhold

De værste barnehagemødrene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er de som:

- Er hysteriske

- Overbeskyttende

- Pakker på ungen for mye klær 

- Og som aldri drar når de kommer for å hente barnet! 

Dagens utblåsning! Altfor varm dag i dag. 

Anonymous poster hash: 16216...4ee
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes de som ikke kan skrive "værste" riktig også er ganske ille.

Skrevet

Synes de som ikke kan skrive "værste" riktig også er ganske ille.

For en barnslig bemerkning.

Anonymous poster hash: cebd0...ffc

Skrevet

Saklig innlegg..du høres ut som du hører hjemme i jobben du har gitt ;)

Skrevet

Opprinnelig innlegg derimot er innmari modent. Kanskje vedkommende jobber med dine barn?

(på den annen side, utblåsninger er helt ok, og til tide nødvendig)

Skrevet

De med dårlige skrivekunnskaper får jobb i barnehager skjønner jeg...

Anonymous poster hash: 17b36...af7
Skrevet

Har en fornemmelse av at de som kommenterte "skriveleifen" min følte seg truffet ;)

Hi

Skrevet

Har en fornemmelse av at de som kommenterte "skriveleifen" min følte seg truffet ;)

Hi

Har barn som kler på seg selv jeg, og ikke er de i barnehagen heller. Det er jo sommerferie.

Skrevet

Hi

Ja, for det er jo alltid forklaringen på enhver kritikk :P

Anonymous poster hash: facb5...902

Skrevet

Jeg ville tro det var langt verre med en mor som ikke beskyttet barnet sitt, ikke kledte på nok klær, og som henter alt for sent uten å utveksle et eneste ord. Men hva vet jeg, jeg jobber jo ikke i barnehage.

Skrevet

Jeg ville tro det var langt verre med en mor som ikke beskyttet barnet sitt, ikke kledte på nok klær, og som henter alt for sent uten å utveksle et eneste ord. Men hva vet jeg, jeg jobber jo ikke i barnehage.

Enig!

Skrevet

I vår bhg oppfordrer de foreldrene til å bli litt ifbm levering og henting! Glad vi har en så imøtekommende bhg!

Anonymous poster hash: 4cb42...184

Skrevet

De "verste" foreldrene er uten tvil de som driver med omsorgssvikt. Høyt oppe på irritasjonslista er de som ikke har med skifteklær, ikke forholder seg til planer og info, de som ikke tar seg tid til å veksle et eneste ord med personalet om barnet sitt og de som glemmer å hente eller kommer mye for seint. Så stikk motsatt av det du sier egentlig.

Skrevet

de er heldigvis sjeldne og langt imellom.

de hi nevner, derimot, de er der somregel opp til flere av på hver avdeling og de krever utrolig mye av oss ansatte. de mødrene og fedrene som ikke ser at vi faktisk har 24 barn på avdelingen og at lille skatt desverre må ta til takke med den samme andelen voksen oppmerksomhet som alle de 23 andre...

jeg hadde en mamma engang som ville døtrene en 2 åring... hun lurte på hvorfor jeg ikke kunne sitte sammen med ett lettere uvillig barn på do i 1-2 timer av gangen (!!!!!) jeg kunne jo lese litt for ham eller ta med ett spill eller noe (!!!!!) for det var jo jobben min (!!!!!)

Skrevet

Er de som:

- Er hysteriske

- Overbeskyttende

- Pakker på ungen for mye klær 

- Og som aldri drar når de kommer for å hente barnet! 

Dagens utblåsning! Altfor varm dag i dag. 

For ordens skyld.

- Hysteriske mødre (de omtaler gjerne seg selv som "hønemamma" og slikt her inne) bryr seg jo klart om barnet sitt. Det er en smule verre (uten æ) med de som ikke bryr seg sprø du meg og flere andre som har svart i denne tråden.

- Overbeskyttende; se over.

- Pakker på ungen for mye klær - vel, i dette landet er det ganske kjent at det er kjøligere om morgenen enn midt på dagen, og barnehagen skal da kunne klare å ta av barnet et plagg eller to?

- Aldri drar - Kanskje de synes det er hyggelig i barnets barnehage?! Usjda.

Skrevet

de hi nevner, derimot, de er der somregel opp til flere av på hver avdeling og de krever utrolig mye av oss ansatte. de mødrene og fedrene som ikke ser at vi faktisk har 24 barn på avdelingen og at lille skatt desverre må ta til takke med den samme andelen voksen oppmerksomhet som alle de 23 andre...

jeg hadde en mamma engang som ville døtrene en 2 åring... hun lurte på hvorfor jeg ikke kunne sitte sammen med ett lettere uvillig barn på do i 1-2 timer av gangen (!!!!!) jeg kunne jo lese litt for ham eller ta med ett spill eller noe (!!!!!) for det var jo jobben min (!!!!!)

Artig!

Det er vel irriterende foreldre og irriterende barnehageansatte. I vår barnehage stresset de voksne slik med dogåing (gutten startet i barnehagen da han var 3,5 år) at han som hadde vært tørr i ett år plutselig startet å tisse i buksa igjen.

Anonymous poster hash: e6d0c...452

Skrevet

Takk! :)   Hi

Skrevet

D finnes verre mødre enn slike ja. Men heldigvis så pleier ikke slike å være dagligdagse tilfeller. D HI derimot snakker om, skjer hver dag. Og d eg faktisk veldig slitende for oss som jobber i Bhg. Selv om (i hvertfall jeg) tar alt med et smil , er imøtekommende og prøver etter beste evne å oppfylle alle foreldres ønsker og behov. Men inni hodet mitt så freser d gjerne litt iblant;) helt normalt, og godt med en utblåsning, HI :)

Anonymous poster hash: f072e...2ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...