Gå til innhold

Røykfri i en uke!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hurra for meg:)

Og det går overraskende bra! Aldri om jeg skal gjøre meg til slave av det svineriet igjen!

Føler meg fresh og mindre irritabilitet, fantastisk !!

Anonymous poster hash: ab91f...279

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Røykfri i 30 år! Hurra for meg!

Anonymous poster hash: bf93f...7d8

Gjest Østfold-80
Skrevet

Røykfri i 3år,hipp hipp hurra!!

Skrevet

Så flink du er, hi!! Stå på videre, dette klarer du :)

Skrevet

Er det bare jeg som syns det er rart at de fleste her kommenterer hvor lenge de har vært røykfrie og skryter av det, og får det til å høres ut som at en uke ikke er noe som helst...?

Jeg mener absolutt ikke at dere ikke er flinke, men akkurat denne tråden syns jeg at hi skal få ha som "sin tråd". En uke er kjempebra, hi, plutselig har det gått enda en, og enda en, og enda en! Heier på deg!

Anonymous poster hash: ef1c9...637

Skrevet

Hipp hurra for deg som har lagt vekk røyken!! Heier på deg:)

Skrevet

Gratulerer så masse... !! så flink du har vert :)

Skrevet

Er det bare jeg som syns det er rart at de fleste her kommenterer hvor lenge de har vært røykfrie og skryter av det, og får det til å høres ut som at en uke ikke er noe som helst...?

Jeg mener absolutt ikke at dere ikke er flinke, men akkurat denne tråden syns jeg at hi skal få ha som "sin tråd". En uke er kjempebra, hi, plutselig har det gått enda en, og enda en, og enda en! Heier på deg!

Takk!

Er kjempestolt og glad ;))

Og takk til dere andre også!

Anonymous poster hash: ab91f...279

Skrevet

Gratulerer! Herfra går det bare oppover. :-) Vært røykfri to uker selv, så vet at det blir enklere for hver dag som går.

Anonymous poster hash: 8d8c8...5d7

Skrevet

Jeg trykket liker på His innlegg for å vise hvor bra jeg syns det er at hun har vært røykfri i en uke før jeg skrev innlegget mitt om hvor lenge jeg har vært røykfri.

Da tenkte jeg hi kunne se at det er mulig å slutte for godt og at jeg er glad for å være kvitt røyken også.

Var det virkelig så galt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...