Anonym bruker Skrevet 25. juli 2013 #1 Skrevet 25. juli 2013 Skal i bryllup i helga og har funnet kjole og det hele. Men mangler noe å ha over skuldrene i kirka. Har skapet fullt av mørke, mest sorte, blazere/jakker. Er det greit når resten av antrekket er lyst og fargerikt?? Kan jeg bruke marineblå om sort blir feil?? Har ikke vært i mange bryllupene i mitt liv. Uerfaren kan man si :-) Anonymous poster hash: fb2d8...8de
Elsker livet Skrevet 25. juli 2013 #2 Skrevet 25. juli 2013 Det syns jeg er helt greit, og har sett det mange ganger i bryllup.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2013 #3 Skrevet 25. juli 2013 Jeg ville nå heller hatt et sjal eller en cardigan/bolero i et sommerbryllup enn en sort dressjakke. Anonymous poster hash: e7997...8cb
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2013 #4 Skrevet 25. juli 2013 Skulle heller hatt et sjal ja, men nå hadde jeg ikke det og derfor lurte jeg på om blazer var et greit alternativ... var ikke stilen jeg tenkte på, men om det var greit med noe sort :-) Anonymous poster hash: fb2d8...8de
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2013 #5 Skrevet 25. juli 2013 Men har flere cardiganer, men redd det ser litt casual og hverdagslig ut. Rekker trolig ikke innom butikk før bryllupet... Anonymous poster hash: fb2d8...8de
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2013 #6 Skrevet 25. juli 2013 I bryllup skal man ikke gå i hvitt, rødt eller sort, så du må finne noe annet. En sort blazer til en sommerlig kjole er uansett stilkrasj. Det er virkelig ikke pent. Bruk et sjal eller en lekker bolero. Anonymous poster hash: 33a30...e9b
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2013 #7 Skrevet 25. juli 2013 Jeg gikk med sort blåser til en kjole i maibryllup. Kjolen var grønn og fotsid, blazer fra Filippa K (liten og nett jakke). Det ble fint det altså. Anonymous poster hash: f3377...689
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2013 #8 Skrevet 25. juli 2013 Det må da være noen i omgangskretsen din som har et sjal å låne bort, er ikke det et helt vanlig basisplagg å ha i en damegarderobe? Men om du har en pen kjole, er fikset på håret, sminket pent og har pene sko synes jeg ikke det gjør noen ting om du har en vanlig cardigan på deg i kirken heller jeg da. Om du føler den blir for hverdagslig kan du jo ta den av på festen etterpå. Dressjakke ville jeg ikke hatt på meg utenpå en kjole i et sommerbryllup. Anonymous poster hash: e7997...8cb
Gjest Hyacinth Bouquet Skrevet 25. juli 2013 #9 Skrevet 25. juli 2013 Ja, du kan helt klart ha sort blazer over kjolen din. Får da være måte på hysteri!! (føler jeg har brukt den siste setningen litt vel ofte her inne...)
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2013 #10 Skrevet 25. juli 2013 I bryllup skal man ikke gå i hvitt, rødt eller sort, så du må finne noe annet. En sort blazer til en sommerlig kjole er uansett stilkrasj. Det er virkelig ikke pent. Bruk et sjal eller en lekker bolero. Anonymous poster hash: 33a30...e9b Tror de reglene der er litt utdatert gitt. Når gjestene møtte i både rødt og svart i Prinsesse Madeleine sitt bryllup, så tror jeg ikke HI "må" finne noe annet nei.. Syns heller ikke det er noe fint med blazer over sommerkjole, men HI "må" ingebting hun... Anonymous poster hash: 4bba8...12e
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2013 #11 Skrevet 25. juli 2013 I bryllup skal man ikke gå i hvitt, rødt eller sort, så du må finne noe annet. En sort blazer til en sommerlig kjole er uansett stilkrasj. Det er virkelig ikke pent. Bruk et sjal eller en lekker bolero. Anonymous poster hash: 33a30...e9b Lenge siden du har vært i bryllup eller? :-P Anonymous poster hash: a4598...196
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå