Eeniemeenie Skrevet 25. juli 2013 #1 Skrevet 25. juli 2013 Hva lager du? For øyeblikket helt alene hjemme, enda et par uker og er tiltaksløs. Lagde pølse og tomatbønner etter jobb idag!
Magia Skrevet 25. juli 2013 #3 Skrevet 25. juli 2013 Salater med forskjellig oppi (røkelaks, brie, blåmuggost, feta, kylling, bacon - ikke samtidig altså)
Eeniemeenie Skrevet 25. juli 2013 Forfatter #4 Skrevet 25. juli 2013 Alene??? Heldiggris!!!!! Tredje uka på rad, siden jentungen er på ferie sammen med barnefar...
☆☆☆ Skrevet 25. juli 2013 #5 Skrevet 25. juli 2013 Hadde laga alt det mannen er mindre begeistra for første veka og gått over til fjordland etterkvart som inspirasjonen forsvant.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2013 #6 Skrevet 25. juli 2013 Jeg er alene hele tiden og jeg hater å lage mat. Går mye i kylling wok, salater, suppe, lapskaus, kjøttdeig og spaghetti, stekt kylling og ris, pizza, pannkaker. Jah, det var det jeg kom på Anonymous poster hash: 8eed4...87d
*Yuna* Skrevet 25. juli 2013 #7 Skrevet 25. juli 2013 Salater, gjerne med kylling og pasta Pai, sånn fra frysedisken Ost og kjeks Er ikke så oppfinnsom når jeg er alene
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2013 #8 Skrevet 25. juli 2013 er så kjedelig å lage mat til seg selv... ingen vits i å legge mye effort i maten, ingen som sier om det var godt eller ei ofte det bare blir ostesmørbrød, brødskiver eller knekkebrød ! Anonymous poster hash: 3bb6c...853
Superdolly Skrevet 25. juli 2013 #9 Skrevet 25. juli 2013 Jeg hadde gjort som Stjerna. Laget alt det som bare jeg liker i begynnelsen, og så gått over på Fjordland eller noe slikt.
Fire småtroll Skrevet 25. juli 2013 #10 Skrevet 25. juli 2013 Det er virkelig mange år siden jeg var alene til middag en dag altså... Hørtes veldig behagelig ut Jeg hadde aldri verden brukt tiden ved komfyren, ihvertfall minst mulig. Hadde nok fort blitt noe fra varmedisken på Meny eller Fjordland.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2013 #11 Skrevet 25. juli 2013 Jeg bodde alene fra jeg var 18 til jeg var 30, og jeg har alltid laget ordentlig middag til meg selv. Skulle jeg ventet helt til jeg traff den rette, hadde det blitt mye pølse i brød gitt. Anonymous poster hash: d5bbd...bc4
Pepsimamma Skrevet 25. juli 2013 #12 Skrevet 25. juli 2013 Omelett med skinke, purre og litt ost oppi! Gjerne med en grov skive eller salat til! Når jeg lager lapskaus lager jeg MYE og fryser ned i enkeltporsjoner. Greit å ta opp og varme til middag. Stekt laks, ris og stekte grønnsaker Ferdigkjøpt fiskesuppe Lag opp en stor grunnsalat som kan stå et par dager, varier hva du tar oppi som "hovedingrediens"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå