Gå til innhold

Fittefis..!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som er plager med "fitte-fiser" under samleie?

Anonymous poster hash: 63e10...865

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et par ganger, ja... Jeg er kanskje like trang som før fødselen, men ikke like lenge om gangen! Musklene er langt fra like utholdende som før. Har vi langt forspill, eller at vi har lengre samleie enn "en kjapp en", kan det godt hende jeg får en slik fittefis, ja.... Men mest om han går helt ut fra meg, og så inn igjen. Jeg får det helst når jeg får orgasme, for da trekker det seg sammen, og lufta kommer ut... Piiinlig, men mannen gjør heldigvis ikke noe av det. 

Anonymous poster hash: f846f...fae
Skrevet

Jeg får det alltid i doggy og da spesielt om han trekker seg helt ut

Skrevet

Ja! Ikke ofte, men noen ganger. Sistklarte jeg å "prompe" på han mens han utførte oralsex på meg :( det var pinlig..

Håper anonymknappen funker! ;)

Anonymous poster hash: e85b0...6a2

Skrevet

Ja! Ikke ofte, men noen ganger. Sistklarte jeg å "prompe" på han mens han utførte oralsex på meg :( det var pinlig..

Haha:) :) den e lei :P

Skrevet

Press ut under sex så slipper det å bli så mye luft oppi der.

Skrevet

Har fått det en sjelden gang under doggy når han tar den helt ut og helt inn. Jeg blir så flau at jeg ler høyt, mens han bryr seg ikke.

Anonymous poster hash: e16da...297

Skrevet

Huff ja. Det har vært et "problem" for meg hele tiden det. Tror ikke det handler om å være slapp der nede heller, for det kommer i noen stillinger spesielt, og i andre går det helt fint. Det er nok ganske normalt. :P

Anonymous poster hash: 15e94...f1a
Skrevet

Haha:) :) den e lei :P

Det kan jeg love deg :P haha... Han lo lett og sa "hva driver du meed?".. haha, jeg fikk jo skikkelig latterkrampe..

Skrevet

Får man det ikke lettere hvis mannen trekker seg helt ut hver gang når man puler? At han liksom pumper luft inn i skjeden?

Anonymous poster hash: 9525f...f3f

Skrevet

Trodde fittefis skyldtes vakuum som oppstår under sex? Har i hvert fall ingenting med trang/vid å gjøre.. Hender når vi har hatt oss i doggy, kleint med lydene, men hverken jeg eller samboer bryr oss nevneverdig. Er jo ikke fis, så det er jo ikke ekkelt.

Anonymous poster hash: b2848...e10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...