Gå til innhold

Alle disse "Instaweather"bildene på Facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere enn meg som er drittlei av disse ?

Anonymous poster hash: 5d349...d40
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Møkklei i løpet av første trenduka. Nok nå. Nok, nok, nok.

Anonymous poster hash: 59ab7...557
Skrevet

Rare meg synes faktisk det er koselig når mine venner legger ut slike bilder :D bruker det ikke ofte selv, men veldig kjekt at andre gjør det :)

Anonymous poster hash: 541c3...3f8

Skrevet

Fyameg så lei jeg er av de, ja! Hvis jeg lurte på hvordan været var der de er, ville jeg spurt. 

Skrevet

Synes det er hyggelig, jeg. I stedet for side opp og ned om hva de har gjort, så er det en kort og grei melding med hvor folk f.eks er på ferie.

Skrevet

Synes det er hyggelig, jeg. I stedet for side opp og ned om hva de har gjort, så er det en kort og grei melding med hvor folk f.eks er på ferie.

Enig :)

Skrevet

Det er ikke noe verre enn det fjortende bildet av et glass vin eller firehundreogfemtiende bildet av hva man har spist til middag idag.

Skrevet

Har bare sett to stykker de siste dagene jeg, et fra Miami og et fra Sverige et sted. Det synes jeg er helt greit og ganske morsomt.

Men nå har ikke jeg 700 "venner" og må bla gjennom hundrevis av statuser fra folk som interesserer meg midt i ryggen heller da, med få og utvalgte gode venner og familie på facebook er det aldri noe som tar helt av ;)

Anonymous poster hash: 1e613...c99
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Jeg syns også de er litt koselige.

Har ikke sånn selv (er det en app eller?), men liker å se hvor og hvordan vennenen mine er og har det.

Ikke alt på fb som er til å irritere seg over :)

Skrevet

Synes det hyggelig jeg da. Og har mye annet å irritrere meg over enn akkurat dette. :)

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Huff, har dere ikke annet å irritere dere over? 

Syns det er hyggelig, jeg! 

Skrevet

Det teiteste er at programmet opererer med temperaturen i sola. Hallo, det finnes ikke noe som heter temperatur i sola, men i skyggen.

Anonymous poster hash: 616f1...b92

Gjest Hyacinth Bouquet
Skrevet

Jeg tenker at folk har lagt ut så mye om seg og livet sitt nå, at Facebook har blitt litt sånn "(pinlig stillhet)... ja.. fint vær i dag?"

Skrevet

Kan ikke si at det irriterer meg noe særlig, men finner det ikke mye interessant heller:)

Anonymous poster hash: 2d35c...c70

Skrevet

Tja, bryr meg ikke.

Men jeg er litt lei av at alle skal skryte av hvor fint vær de har, så jeg legger ut instaweather-bilder med høljregn og 10 grader. Bare sånn for å skille meg litt ut.

Skrevet

I love it :D Nå har jeg nettopp begynt med Instagram da og har ikke fått irritert meg så lenge, så jeg digger den appen :P Men jeg blir sikkert (forhåpentligvis?!) lei etterhvert og kun poster sånne bilder om jeg er på kule steder :P

Skrevet

Hvordan app er det de bruker?

Anonymous poster hash: c9091...114

Skrevet

Noe gjentar seg ofte. Istede for å irritere seg over det så la heller vær å gå inn på sosiale medier. Du vil alltids finne noe å irritere deg over uansett. Folk skal ha facebook, men syte over at noen faktisk er aktive.

Anonymous poster hash: 33bc0...c50

Skrevet

Hvordan app er det de bruker?

Anonymous poster hash: c9091...114

InstaWeather :)

Skrevet

Den opererer ikke med temp i sola. Er jo bare å sammenligne med gradestokken vi har i skyggen. Stemmer godt overens. I sola er det nok rundt 40 grader enkelte steder vil jeg tro. Har ikke sett noen skryte av det her i norge ihvertfall

Anonymous poster hash: 33bc0...c50

Skrevet

Sykt irriterende. Vil jeg ha værmelding bruker jeg yr.no.

Skrevet

Noen er tydeligvis lettere å irritere en andre!

Skrevet

Bruker det selv, men kun til eget bruk og for å vite temp ;)

La ut ett bilde fra Kypros i juni Pga det var utrolig varmt, men her er det som regel unfer 30 grader uansett og ikke noe overraskende ;)

Skrevet

Jajaja! Takk for at det er flere med meg!

Anonymous poster hash: 0257f...c8b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...