Gå til innhold

Noen som har fått foreldrepenger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer fikk inn et lite beløp i går, men summen stemmer ikke!

Anonymous poster hash: 46130...ba8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått, glemte at det er flere enn 20 dager i juli ;) Har ferie så regnet ikke med de pengene.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hva var det som ikke stemte da? Har han permisjon? Tjener han mer enn nav dekker?

Skrevet

Jeg har fått, glemte at det er flere enn 20 dager i juli ;) Har ferie så regnet ikke med de pengene.

da må han ta en tlf til de ;)

Skrevet

da må han ta en tlf til de ;)

Det vet jeg, sa bare jeg var glad for de ekstra pengen jeg fikk jeg ;)

Skrevet (endret)

Hvor lenge måtte dere vente på behandlingen av søknaden? Sendte min til nav 21. mai; har fremdeles ikke fått noe svar :( Det til tross for at jeg til og med har mottatt et brev fra dem at det skal være i orden innen 1 måned.

Endret av Deresnabo
Skrevet

Har ikke ordnet til far enda men min gikk på bare ett par uker. Du må ringe eller stikke innom. Mulig arbeidsgiver ikke har gitt riktig info.

Skrevet

Hvor lenge måtte dere vente på behandlingen av søknaden? Sendte min til nav 21. mai; har fremdeles ikke fått noe svar :( Det til tross for at jeg til og med har mottatt et brev fra dem at det skal være i orden innen 1 måned.

vi sente inn i midten av juni ang far. 2 uker etterpå fikk vi brev at alt var i orden.

Skrevet

vi sente inn i midten av juni ang far. 2 uker etterpå fikk vi brev at alt var i orden.

Hvor i landet bor dere? Har det kanskje sammenheng med det at jeg bor i Oslo? Ringte dem mandag i forrige uke og da var det fremdeles slik at saken var i kø for behandling(altså de har ikke begynt å se på den en gang). Mellom linjene fikk jeg  også beskjed om at det var fellesferie tross alt og lange ventetider.. Problemet er at jeg ikke har ått utbetalt en eneste krone siden 10. juni, og skattepenger er også slutt nå.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...