Anonym bruker Skrevet 25. juli 2013 #1 Skrevet 25. juli 2013 står at jeg skal dokumentere hvem av meg og eksen som har tilsynet(meg), og dokumentasjon på utgifter til tilsynet. hva skal jeg sende da? eneste dokumentasjon på bruddet vi har er jo meklingsattesten, men der står det ikke hvem som har tilsynet?og er rekning dokumentasjon nok på utgiftene?dårlig på dette skjemagreiene merker jeg Anonymous poster hash: e9e88...b0b
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2013 #2 Skrevet 25. juli 2013 Du må sende med meklingsattesten og kopi av barnehage / dagmamma / SFO-regningen. Anonymous poster hash: bb28d...e3d
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2013 #3 Skrevet 25. juli 2013 å, takk for svar! holder det med bare en regning? Anonymous poster hash: e9e88...b0b
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2013 #4 Skrevet 25. juli 2013 Holder med en regning. NAV vil se hva du betaler i tilsyn (minus kostpenger) + hvem regningen er stilet til Anonymous poster hash: bb28d...e3d
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2013 #5 Skrevet 25. juli 2013 Regningen fra barnehagen må komme i ditt navn, det er det nav sjekker i tillegg til hva du betaler. Om regninger kommer i fars navn får ikke du støtten i ditt navn. Anonymous poster hash: d2d99...392
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå