Gå til innhold

KS for 6 dager siden kan jeg trille nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, lurer på om det er forsvarlig å prøve seg på en trille tur i dag. Jeg føler meg i fin form og har ikke så vondt lenger, men jeg har ikke turt å gå ut av huset ennå. Derfor ønsker jeg å spørre dere med KS fra før, når gikk dere tur etter KS og hvordan gikk det? Takker for alle svar <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du føler deg i form til det. Jeg ville kanskje unngått de voldsomste oppoverbakkene.

Skrevet

Vær forsiktig, ikke oppoverbakker eller så langt at det smeller etterpå. Jeg har hatt 3

Ks, første gangen var jeg på tur rundt samme tiden, kom ikke langt for å si det sånn.. Man skal være forsiktig de første 6 ukene av en grunn, prøv deg frem. Viktigste er at du passer på at trykket i bukhulen ikke øker særlig. Ellers er det jo godt med frisk luft og bevegelse så lykke til!

Skrevet

Ser det er noen dager siden innlegget, hvordan gikk turen?:-)

Skrevet

Eh vel, mannen min sier sjelen din løper i 100km foran kroppen din, husk at du bor i en kropp! hehehe

Denne uttalelsen fikk jeg etter en ganske så optimistisk gåtur på torsdag. De første 500m gikk så fint, var så glad og stolt, tenkte det var da ikke så ille. Men den gleden varte ikke lenge, da jeg skulle snu hjem etter 500m, stoppet kroppen akkurat som en bil uten bensin. Ble plutselig veldig tung og 10 minutters gå tur endte med 45min hjemover :D Nå har jeg vært hjemme i 3 dager og tenker å vente 3-4 dager til før jeg prøver meg på en ny tur, for jeg ble veldig sår etter torsdagens innsats, vil la kroppen ta seg godt sammen, så for jeg la kropp og sjel være litt mer enige neste gang jeg går ut :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...