Anonym bruker Skrevet 25. juli 2013 #1 Skrevet 25. juli 2013 Var ute å fisket i går og fikk masse makrell. I dag blir det makkrellmiddag, men hva er godt som tilbehør?? Anonymous poster hash: f0d8a...502
valkyrien Skrevet 25. juli 2013 #2 Skrevet 25. juli 2013 Kokte poteter, smørdampet nykål og agurksalat
tustemor Skrevet 25. juli 2013 #4 Skrevet 25. juli 2013 Agurksalat, rømme m gressløk, bestemorsalat(hjertesalat vendt i dressing av rømme, eddik, sukker, salt og pepper), rabarbrachutney, nykål frest raskt i panna med litt chili, nypoteter :-)
☆☆☆ Skrevet 25. juli 2013 #5 Skrevet 25. juli 2013 Kokte poteter, smørdampet nykål og agurksalat Pluss rømme eller creme fraiche
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2013 #6 Skrevet 25. juli 2013 Jeg må ha rømmesaus (smelter litt smør og visper inn rømme. Lar det såvidt koke opp. Noen ganger har jeg purre eller gressløk i når jeg smelter smøret. Jeg liker ikke kald rømme, så vi har vanlig rømme og rømmesaus) og raspet agurk. (Jeg syns det er enklest å raspe den når vi er så mange som vi er når vi har makrell på hytta. Rasper over kjøkkenpapir slik at det værste av vannet blir trekt bort før jeg har det over i en bolle) min svoger tar litt av agurka og blander den med sitron og eddik tror jeg, mulig litt sukker. Ungene vil gjerne ha grillet mais som tilbehør også. Gulrøtter pleier vi også å ha. Anonymous poster hash: 26290...239
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå