Gå til innhold

Dere som har sykkelsete til barna, bruker dere det ofte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har litt lyst å kjøpe det, men så er det dette med om det blir brukt:)

Anonymous poster hash: c6b6f...846

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker det en del, spes i helgene.

Koster ikke så mye og du får fint solgt det på finn eller gi det bort på loppis etter bruk :) 

Jeg kjøpte pakke med hamax-sete og hjelm til 5-600,- på XXL for et par år siden. 

Skrevet

Det kommer vel an på hvor mye du pleier å sykle i utgangspunktet, og hvor mye som er i sykkelavstand.

Vi kjøpte sykkelsete i vår til barn nr to, da storebror hadde blitt flink til å sykle og gjerne ville på sykkelturer. Kjempehyggelig å kunne ha med lillesøster uten å måtte bruke sykkelvogn!

Anonymous poster hash: ee9b0...6f6

Skrevet

Jeg har til begge mine barn, og synes det er kjempe gøy :) vi sykler rundt og elstedatra mi på snart to år peker hvor vi skal. Hun liker det veldig. Har ett bak, og ett som er festet på styret. Anbefaler virkelig på det sterkeste :)

Anonymous poster hash: 34d8a...7c4

Skrevet

Jeg brukte det hver dag før. Hadde ikke bil så syklet til barnehagen så sant det ikke var snø

Skrevet

Vi er ofte på sykkeltur da min datter på to elsker det. Idag f.eks syklet vi 40 km og hun var strålende blid hele veien :)

Anonymous poster hash: 1cb86...4bd

Skrevet

Jeg har to små barn på 1 og 3 år, så det kan jo brukes i mange år enda:) kjøpte meg ny sykkel i fjor, men rakk ikke sykle så mye før fødselen. Jeg tror jeg bestiller sykkelsetet i kveld jeg!:)

Anonymous poster hash: c6b6f...846

Skrevet

Vi er ofte på sykkeltur da min datter på to elsker det. Idag f.eks syklet vi 40 km og hun var strålende blid hele veien :)

Anonymous poster hash: 1cb86...4bd

Oi, det va langt! Tok det lang tid?

Anonymous poster hash: 57001...1c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...