Gå til innhold

Mensen og syklus etter fødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde mensen for en måneds tid siden for første gang etter fødsel.

Skulle i følge kalenderen fått den igjen i går men har ikke fått. Det jeg lurer på et om det er vanlig at syklusen ikke er helt stabil i starten?

Anonymous poster hash: a6991...676

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opp

Skrevet

Veldig vanlig med kluss i syklusen etter et svangerskap.

Anonymous poster hash: 39f75...462
Skrevet

Veldig vanlig med kluss i syklusen etter et svangerskap.

Takk for svar.

Det virket som en vanlig mensen sist men kan det hende det går lang tid til neste gang?

hi

Skrevet

Ja, det er veldig vanlig å være uregelmessig i starten.

Skrevet

Akkurat slik har det vært med meg også. Vil tro det er veldig vanlig :)

Anonymous poster hash: 577c1...3dd
Skrevet

Min kom annenhver mnd i 6 mnd etter fødselen

Anonymous poster hash: 98197...d73
Skrevet

Min har fortsatt ikke kommet etter 9 måneder, så jeg regner med å vente lenger og at det blir mye kluss. Håper det ikke hindrer oss i prøvinga på neste til jul :)

Noen som vet om det er no problem å bli gravid når man ikke har fått igjen mensen?

Skrevet

Min har fortsatt ikke kommet etter 9 måneder, så jeg regner med å vente lenger og at det blir mye kluss. Håper det ikke hindrer oss i prøvinga på neste til jul :)

Noen som vet om det er no problem å bli gravid når man ikke har fått igjen mensen?

Du må nesten ha eggløsning for å bli gravid, å mensen kommer etter at egget ikke ble befruktet, så ja, vil påstå det kan bli vanskelig ja.

Skrevet

Du kan bli gravid før du har fått tilbake mensen, men da må du ha hatt en eggløsning først . Siden du ikke har fått tilbake mensen enda, så har du nok ikke eggløsning enda, kanskje fordi du fremdeles ammer eller at syklusen ikke er kommet igang enda. Anbefaler å ha ihvertfall en mens før man prøver å bli gravid, da er det litt enklere å regne ut hvor langt man har kommet på vei.

Anonymous poster hash: 4afa9...402

Skrevet

Hehe ja jeg ammer enda :) er vanskelig å slutte nå i varmel, selv om det var planen, for det er den eneste måten jeg vet hun går i seg veske da hun nekter alt av flasker og kopper. Bruker transprøyter med vann i som hun faktisk godtar, men er vanskelig nå i varmen.

Men ingen hast enda :)

Får håpe det kommer en mens til høsten, selv om jeg ikke savner de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...