Anonym bruker Skrevet 25. juli 2013 #1 Skrevet 25. juli 2013 Har en baby som MÅ sove på mage (5 mnd). Han finner ikke roen og sovner ikke på rygg lengre. Legger jeg han på mage så sovner han på 1 minutt og sover godt og lenge. What to do? Anonymous poster hash: 8495a...766
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2013 #2 Skrevet 25. juli 2013 jenta mi begynte å sove på magen når hun startet å snu seg rundt, var ikke noe vits å snu henne for hun snudde seg bare tilbake rett etterpå Lever nå enda hehe startet vell rundt 5 mnd og ligger kun på magen å sover nå! Anonymous poster hash: 8622a...35c
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2013 #3 Skrevet 25. juli 2013 Min er 5 mnd, og han snur seg rundt begge veier av seg selv. Og det er vel det de sier, npr de kan snu seg selv, så er det ikke så farlig. Så jeg gidder ikke stå opp om natta for å snu ham, nei. Anonymous poster hash: 28b70...8d6
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2013 #4 Skrevet 25. juli 2013 Helt likt som dere to over her. Hun er nå 15 mnd og ligger 90 % av tiden på magen. Vi samsover, så jeg følger med på henne så godt jeg kan. En fast og god madrass og rent, stramt laken kan nok anbefales ( - er vel en selvfølge uansett). Anonymous poster hash: 5c05f...a46
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2013 #5 Skrevet 25. juli 2013 Så lenge barnet selv er sterkt nok til å snu seg rundt er det ingen fare å la de sove på magen. Jeg la de på ryggen eller på siden når de var så små at de ikke rullet selv, men fra 3-4 måneder begynte de selv å rulle begge veier og da kunne jeg jo ikke sitte ved siden av sprinkelsengen og holde de fast på ryggen Er de sterke nok til å rulle selv vil de også selv klare å løfte hodet eller skifte stilling om de ikke får nok luft, da er ikke faren for krybbedød særlig stor lenger (selv om det selvfølgelig kan skje er det uhyre sjeldent). Anonymous poster hash: a7dab...387
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå