Gå til innhold

Når ga kvalmen seg i ditt svangerskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 10+5 i dag og har vært kvalm frem til tirsdag...Men nå er det helt borte! Grunn til bekymring? Er det ikke litt tidlig at kvalmen slipper nå?

Videoannonse
Annonse
Gjest Østfold-80
Skrevet

Min har ikke starta enda og jeg er 7+4. Veldig individuelt,alle er forskjellige. Ingen grunn til bekymring.

Skrevet

I begge mine svangerskap har kvalmen kommet sigende i syvende uke, og først sluppet taket rundt uke 19-20.

Anonymous poster hash: 3fc5c...546
Skrevet

I første svangerskap var jeg kvalm med brekninger til uke 15-16 og kvalm uten brekninger til langt ut i femte måned.

I andre svangerskap var jeg kvalm fra uke 6 til 14.

I tredje svangerskap var jeg ikke kvalm i det hele tatt.

Hvor kraftig vi reagerer på svangerskapshormonene kan tydeligvis variere veldig fra gang til gang og fra person til person. Man blir jo også mer kvalm om man er sliten, sover dårlig, er stresset osv så om du har hatt en rolig ferieuke med nok søvn kan det være grunnen til at du ikke er kvalm.

Anonymous poster hash: 81ab0...15e
Skrevet

Det gav seg i

- uke 17

- uke 20

- uke 17

Startet i uke 7-8 med alle 3.

Skrevet

Sist gang kom det ikke før jeg var nesten tre måneder på vei, og ble til jeg var syv. Denne gangen kom det da jeg var fem uker, og jeg håper det gir seg tidligere.

Skrevet

Jeg har heller ikke vært kvalm i starten av graviditeten. Jeg var litt småuggen fra uke 6-11, men egentlig ikke noe å bry seg om.

Men derimot nå i uke 36 har jeg fått kvalme, noe jeg syns er litt unødvendig!! :P

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

Du er bare heldig! :) Du har nok ingen grunn til bekymring :) jeg var kvalm hele svangerskapet, men sluttet å spy opp alt jeg spiste rundt syvende måned et sted!

Skrevet

Fikk kvalmen hardt og intenst i uke 6, en uke etter var det hele over.

Skrevet

Jeg var kvalm og spydde daglig fra uke 6 til uke 14 ca. Var kvalm noen uker etter det, før det ga seg helt :)

Skrevet

uke 13-14 (jente)

uke 39 - da ungen kom ut (gutt)

uke 16-17 (gutt)

Anonymous poster hash: 60c91...e26
Skrevet

Rundt uke 20.. Må være deilig at den slutter så tidlig :)

Skrevet

Her slutta det ca uke 20, lite kvalm og spydde nesten ikke mer. Men var fortsatt uggen. Ei fæl tid!

Anonymous poster hash: e2c23...f3b

Skrevet

Ekstrem kvalme fra uke 6-14...

Anonymous poster hash: be737...6d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...