Anonym bruker Skrevet 25. juli 2013 #1 Skrevet 25. juli 2013 Hver morgen lurer jeg på hva jeg har å stå opp til. Virker meningsløst,for vet ikke hva jeg kan finne på. Er gravid og orker ikke så mye pga ryggplagene,forslag til hva jeg kan ta meg til? Anonymous poster hash: 99867...493
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2013 #2 Skrevet 25. juli 2013 Få et treningsprogram av en fyseoterapaut? Det hjelper ofte både på ryggen og humøret. Anonymous poster hash: 6b871...caa
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2013 #3 Skrevet 25. juli 2013 Enig i at du bør prøve å trene litt! Hvor langt er du på vei? Hadde bekkenløsning sist og var sykemeldt og klarte ikke å gjøre så mye heller, og da syns jeg det var veldig moro å gå gjennom alle sekkene med babyklær og finne ut hva som kan brukes og hva babyen trengte, og så skrev jeg lister og gikk på nettet og brukt gooood tid på å finne de fineste klærne, beste utstyr osv! Gjorde det samme med klærne til søsknene. Klarte heldigvis å gjøre litt da, vet ikke hva du klarer, om du er sengeliggende eller. Ellers såg jeg alle sesongene med sex og singelliv, prøvde å gå litt tur, fikk besøk av venninner (orket ikke å besøke de, for jeg hadde ikke bil og det var langt til bussen, og det gikk nesten aldri buss!) Las bøker også. Sov mye, for sov dårlig om natta og ville helst være våken og opplagt til ungene kom hjem. Ja, også begynte jeg å brodere! Fant vel egentlig alltid noe å gjøre! Anonymous poster hash: faf71...57b
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2013 #4 Skrevet 25. juli 2013 Jeg er i uke 29. Har fått treningsprogram av fysioterapeut,og brukt dette i 3 uker,men hjelper lite :-/ Hi Anonymous poster hash: 99867...493
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2013 #5 Skrevet 25. juli 2013 Jeg er i uke 29. Har fått treningsprogram av fysioterapeut,og brukt dette i 3 uker,men hjelper lite :-/ Hi Anonymous poster hash: 99867...493 Prøvd å gå litt turer? Har også brukt treningsprogram fra fysio. Sliter med ryggen til vanlig, og det verste jeg kan gjøre er å sitte mye. Men ryggmargen er så mye, kan godt være det hjelper for deg å ta det med ro? Anonymous poster hash: faf71...57b
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2013 #6 Skrevet 25. juli 2013 Jeg blir enda verre om jeg går og står for mye. Småturer klarer jeg og har prøvd å få til,men kommer ikke langt før det blir altfor vondt. Kan jeg ha bekkenløsning i tillegg tro,som fysio ikke fant ut av? Føler bare at dette treningsprogrammet burde hjulpet om det kun var muskler som var ille. Hi Anonymous poster hash: 99867...493
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2013 #7 Skrevet 25. juli 2013 Du kan lage fotobok :-) Hyggelig tidsfordriv som også gir et resultat du gil ha glede av i mange år. Anonymous poster hash: 27bcf...0c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå