Anonym bruker Skrevet 24. juli 2013 #1 Skrevet 24. juli 2013 Er det bare å be om det i kassen? Man slipper å registrere seg med navn og nummer liksom? Anonymous poster hash: 6b21d...a7d
Gjest @---;- Skrevet 24. juli 2013 #2 Skrevet 24. juli 2013 Jupp... Fungerer akkurat som bleiekortet. Fikk faktisk et kombinert bleie og bind kort sist jeg fikk nytt bleiekort...
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2013 #3 Skrevet 24. juli 2013 Jupp... Fungerer akkurat som bleiekortet. Fikk faktisk et kombinert bleie og bind kort sist jeg fikk nytt bleiekort... Du spør bare og så får du med en gang? Anonymous poster hash: 6b21d...a7d
Gjest @---;- Skrevet 24. juli 2013 #4 Skrevet 24. juli 2013 (endret) Jupp... Fungerer akkurat som bleiekortet. Fikk faktisk et kombinert bleie og bind kort sist jeg fikk nytt bleiekort... Du spør bare og så får du med en gang? Anonymous poster hash: 6b21d...a7d Får som regel spørsmål om du har når du kommer i kassa og betaler. Har ikke du da, så vil du nok få tilbud om et. Kortet må scannes før pakken i kassa Men, skulle ikke du få spørsmål om det er det bare å be om det Og ja, du får det med en gang Endret 24. juli 2013 av @---;-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå