Anonym bruker Skrevet 24. juli 2013 #1 Skrevet 24. juli 2013 Finnes det menn som vil ha kvinner med hengepupper? Jeg er 26 år og alenemor. Selvtilliten er ikke på topp og det har litt med at de store flotte faste puppene mine er nå hengete og slappe og det bare med ett barn. Jeg tørr ikke møte noen i frykt for at han ikke liker puppene og resten av kroppen min Anonymous poster hash: 1b470...465
Marsipanmor Skrevet 24. juli 2013 #2 Skrevet 24. juli 2013 Forhåpentligvis møter du en mann som har vett på å se hele deg og like deg som du er.. Jeg tviler på at en mann går ifra en dame pga av puppene, om så fall er han en stor dust som ikke fortjener noen. Jeg har full forståelse for tankene dine, siden jeg også har forfalt så jeg kan kjenne meg igjen, men fokuser heller på hvem du er og hva du står for, du skal jo ha en mann du kan leve med og snakke med, ikke stille deg ut for
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2013 #3 Skrevet 24. juli 2013 Samboeren min har bare lekre glamourexer...men han er nå med meg på 5. Året med hengepupper og to barn han er forresten ikke perfekt han heller. Anonymous poster hash: 395c5...c6d
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2013 #4 Skrevet 24. juli 2013 Tusen takk for svar :-) Anonymous poster hash: 1b470...465
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå