Dunkelranunkel Skrevet 24. juli 2013 #1 Skrevet 24. juli 2013 -Standard rundstykker eller brød med pålegg som kokt egg, vanlig pålegg, farsekaker, fiskekaker, kyllinglår. Omelett med grønnsaker, pølse osv. Pasta med kyllingfilet og brokkoli. Foccacia med kjøttboller og salat. -Snacks er som regel en eller annen potetgull/nøtter, frukt som druer/moreller/vannmelon/eple i biter, snackgulrot. -Noen ganger en kjærlighet eller annet klin, kjekt med vann ved siden av -En smoothie, vann fra fryseren og en brus eller saft. Hva har dere med på stranda?
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2013 #2 Skrevet 24. juli 2013 Jordbær, oppskjært brød, smør, en kniv og sukker. Skjærer skiver av jordbærene og legger på skiva med et lite sukkerdryss over. Fyller vannflasker helt opp med isbiter og fyller i med vann. Frukt som nektariner, druer, vannmelon o.l. Noen ganger har vi med boller, kjeks, potetgull o.l. Anonymous poster hash: d1d84...885
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2013 #3 Skrevet 24. juli 2013 Vann, brus, matpakke. frukt. noen salte kjeks evt potetgull Anonymous poster hash: 706de...d7a
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2013 #4 Skrevet 24. juli 2013 Vi er aldri på stranda så lenge at vi tar med mat. Vi bor ved sjøen så flyr heller litt opp og ned Anonymous poster hash: 0d351...cc1
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2013 #5 Skrevet 24. juli 2013 Når vi drar for å bade (og bare det, vi kveldsbader hver dag nå i finværet) så har vi med oss badetøyog håndklær. Når vi drar på stranda for å være der for dagen varierer det litt, men vi har med oss håndklær, badetøy og tepper til å ligge på. Badeting (madrasser, ringer, etc) Frukt (oppskåret melon, druer, nektariner), kjeks eller potetgull, drikke (både vann og saft eller brus), grill og grillmat om vi skal være utover ettermiddagen, osvosv. Anonymous poster hash: 6364c...96e
Dunkelranunkel Skrevet 24. juli 2013 Forfatter #6 Skrevet 24. juli 2013 Vi er aldri på stranda så lenge at vi tar med mat. Vi bor ved sjøen så flyr heller litt opp og ned Anonymous poster hash: 0d351...cc1 Kjenner at jeg ikke ville ha svar fra deg! -pittelitt misunnelig bare!
Dunkelranunkel Skrevet 24. juli 2013 Forfatter #7 Skrevet 24. juli 2013 Jordbær, oppskjært brød, smør, en kniv og sukker. Skjærer skiver av jordbærene og legger på skiva med et lite sukkerdryss over. Fyller vannflasker helt opp med isbiter og fyller i med vann. Frukt som nektariner, druer, vannmelon o.l. Noen ganger har vi med boller, kjeks, potetgull o.l. Anonymous poster hash: d1d84...885 Jordbær på brødskiva hørtes utrolig godt ut! -da vet jeg hva det blir neste gang!
Dunkelranunkel Skrevet 24. juli 2013 Forfatter #8 Skrevet 24. juli 2013 Når vi drar for å bade (og bare det, vi kveldsbader hver dag nå i finværet) så har vi med oss badetøyog håndklær. Når vi drar på stranda for å være der for dagen varierer det litt, men vi har med oss håndklær, badetøy og tepper til å ligge på. Badeting (madrasser, ringer, etc) Frukt (oppskåret melon, druer, nektariner), kjeks eller potetgull, drikke (både vann og saft eller brus), grill og grillmat om vi skal være utover ettermiddagen, osvosv. Anonymous poster hash: 6364c...96e Grillmat er alltid godt, men jeg syns det er så vanskelig mtp brannfare og unger rundt minigrillen. Kommer sikkert an på hvor man bader!
MammantilNurket Skrevet 24. juli 2013 #9 Skrevet 24. juli 2013 I min barndom hadde vi med mormors solide matpakker: hjemmebakt brød med godt pålegg, frukt og bær. Noen ganger Gjende-kjeks og champagnebrus fra Grans ...
Himmel og hav Skrevet 24. juli 2013 #10 Skrevet 24. juli 2013 Boller, rundstykker, bananer, kjeks og brus
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2013 #11 Skrevet 24. juli 2013 Deres flasker fylt opp med isbiter, får meg med gru til å tenke på den varme brusen og den varme safta jeg har drukket på stranda! Er det noen som har med seg kikkert for å spionere på nudistene? Anonymous poster hash: e5cdc...a9a
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2013 #12 Skrevet 24. juli 2013 Bor så nær stranden at det blir lite. Drikke og evnt noe å få bort saltvannssmak, kjeks, plastill eller noe. Anonymous poster hash: c0c27...bd9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå