Gå til innhold

Stebarna mine er så stygge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tjukke og klumpete. Eldste har rødt hår og fregner og yngste er helt papirhvit i huden og har kjedelig brunt hår. Ligner på en gris og et lik.

Liker ikke at de koser med nydelige sjokoladeengelen min  :(  føler hun blir smittet av styggheten deres.

Anonymous poster hash: ce229...32b
Videoannonse
Annonse
Gjest Lagå
Skrevet

Troll. Et dårlig sådan. På tide å legge seg for deg nå

Skrevet

Omg.. Du kommer krypende ut når natten senker seg eller? Uæ.

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Hva foregår i hodet på sånne som kan komme på noe sånt å trolle om?

Kjenner det er litt uhyggelig.

Skrevet

Når trollmor har lagt sine elleve små troll... Kryp tilbake under steinen din.

Anonymous poster hash: 3ef51...c37

Skrevet

Hva foregår i hodet på sånne som kan komme på noe sånt å trolle om?

Kjenner det er litt uhyggelig.

Trenger ikke skrekkfilm vi, de verste vesener kryper frem her på dib når klokka nærmer seg tolv.. ;)
Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Frysniger.. Går og legger meg, anbefaler det samme til hi...

Skrevet

Tenk dere om hun faktisk er en stemor som mener dette. Helt forferdelig. Stemoren i Askepott er moder Teresa i forhold..

Skrevet

Aiaiaiaia boff ;)

Anonymous poster hash: 9dad8...b76
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Tenk dere om hun faktisk er en stemor som mener dette. Helt forferdelig. Stemoren i Askepott er moder Teresa i forhold..

Det er sjelden jeg roper troll da jeg har oppdaget at man kan finne de utroligste meninger her inne, men dette tror jeg faktisk ikke på. Ingen snakker sånn, hverken om egne (sjokoladeengel!!!) eller andres barn.

Det er nok et forsøk på å provosere, men det er likevel litt ekkelt at noen kan komme på å skrive noe sånt.

Skrevet

Huff, forstår ikke hvordan du får til å skrive sånt, til tross for at det bare er trolling :(

Anonymous poster hash: 3682c...60a
Skrevet

Enkelte ting er bare ikke morsomt.

Skrevet

Min vakre 3 åring har store røde krøller, litt fregner i ansiktet.......og har en stemor. Ja, bleik er han også etter en sommer med faktor 50 på kroppen!!

Anonymous poster hash: c0943...b80

Skrevet

Enig med andre her. Selv om det åpenbart er tull, så må du være rimelig bak mål for å skrive noe slikt.

Anonymous poster hash: 03b0a...c43
Skrevet

alle barn er vakkre :)

å skjønner jo at du troller, MEN du kan neppe ha noe mellom øra dine som greier å skrive noe sånt.

Skrevet

Bare psykisk utviklingshemmende kan skrive noe sånt svært umoden person som skulle fått begrenset tid på data.

Anonymous poster hash: e9a4a...15b
Skrevet

Bare psykisk utviklingshemmende kan skrive noe sånt svært umoden person som skulle fått begrenset tid på data.

Høres ut som du vet svært lite om psykisk utviklingshemmede. Spesielt moden virker du heller ikke.
Skrevet

Vel, dette var jo virkelig satt på spissen da, men sannheten ER jo at noen barn er mindre pene. Jeg har to stebarn, og den ene av de er virkelig ikke noe syn for såre øyne. Sånn er jo bare verden. I tillegg er han ganske sjarmløs, og ufordragelig, så ser jo at de andre barna får mer positiv feedback når vi er noen plass. Med de andre barna mener jeg min stedatter og vår felles baby. Begge to er nydelige, og det får de til stadighet hørt. Det er selvfølgelig sårt for den som aldri får noe komplimang, verken på utseende eller oppførsel. Han får jo selvfølgelig av oss, men ikke av andre i familien.. Lurer på hvor dype spor slik setter. Arme barn!

Anonymous poster hash: 9a636...111

Skrevet

sjalu på at mannen ,typen har hatt et liv før deg?umoden å la disse tankene gå ut over stebarna dine.

Gjest Antarctica
Skrevet

Her var det flere som burde skylle munnen. Grønnsåpen fram!

Skrevet

klor fram dreper all driten som kommer ut.

Skrevet

Tror man er laget slik at man alltid synes sine barn er pene. Dermed kan andre barn virke "stygge" i forhold. Men det bør man holde for seg selv!

Skrevet

Oh my gad. hvem er det som sitter på ett forum for barn og lager innlegg for å irritere. for jeg antar det er det hI gjør. "stygghet smitter" ??? jepp... stygg personlighet. arvet fra HI.

Anonymous poster hash: 4996a...9da
Skrevet

Tenk at en mor kan være så barnslig.

Anonymous poster hash: d812c...96b

Skrevet

Ikke et syn for såre øyne? Nå har jeg hørt det også :D

Ufattelig hvor mange nye og morsomme utsagn man finner herinne! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...