Anonym bruker Skrevet 24. juli 2013 #1 Skrevet 24. juli 2013 Hveeer gang jeg logger på, treffer jeg da samme trynene her inne. Har dere i det hele tatt noe liv? Hva med ungene deres, hva gjør de mens dere dibber? Som moralens voktere som dere er, virker jeg som det er en del dobbeltmoral ute å går. Mange av dere ønsker å fremstå som perfekte mødre, man jeg har mine tvil. Tror dere at barna deres blir så lykkelige av å ha mødre som sitter med telefonen og PCen i fanget hele dagen? " Åneei. Vi leker og styrer hele dagen, ungene er aldri i barnehagen når vi er hjemme, de spiser sunn mat og ser aldri Tv før kl 18. Alle spiser sammen, vi rydder sammen og vi leker med de hele tiden..." Skjønner ikke hvordan dere greier dette når dere ser ut til å være her fra morgen til kveld... Anonymous poster hash: 2efee...6f4
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2013 #2 Skrevet 24. juli 2013 Det er fordi jeg er en rosa blekksprut med åtte armer. Anonymous poster hash: 14fe4...b60
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2013 #3 Skrevet 24. juli 2013 Du må jo være her ganske ofte selv, siden du vet dette? Anonymous poster hash: df4fa...e43
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2013 #4 Skrevet 24. juli 2013 Ungene mine sover atm. De største har hatt ferie fra barnehage/skole i flere uker nå, men til vanlig er det i skole/barnehage og jeg er hjemme i permisjon. Jeg tar ikke min skolestarter ut av barnehagen bare fordi jeg går hjemme med baby, vi bor slik at det er ingen andre jenter her å leke med for henne, og alle hennes venninner går i barnehage. Så på dagen når baby sover kan jeg skrive på DiB. Samme hvis vi kjører bil og mannen er bak rattet og ungene sover/prater med hverandre. Og ja, vi spiser sammen,, har fast kveldskos med alle ungene og bok/tegnefilm, vi er mye på farta. Ingen perfekt mor her, kan finne på å legge babyen på leketeppe foran TV'en for å kunne henge opp tøy for eksempel eller la de store spille bilspill på PS3 en halvtime på morgenen når babyen har hatt våkenatt og endelig sover slik at jeg får duppet av litt. Er vel ingen voksne som leker med ungene hele dagen, for et mareritt for barna gitt! Anonymous poster hash: b40eb...d1f
LittLykkelig Skrevet 24. juli 2013 #5 Skrevet 24. juli 2013 Haha. Du høres jo veldig oppegående ut selv da! Forresten en stor overraskelse at innlegget var anonymt.. Not.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2013 #6 Skrevet 24. juli 2013 Hvordan klarer du å følge med på hvem som er her når uten å være her hele tiden selv? Dette har blitt tatt opp maaange ganger i åra jeg har vært her ( det er ikke få), og jeg sitter igjen med det samme spm HVER gang. Anonymous poster hash: bfe03...d03
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2013 #8 Skrevet 24. juli 2013 Hvordan klarer du å følge med på hvem som er her når uten å være her hele tiden selv? Dette har blitt tatt opp maaange ganger i åra jeg har vært her ( det er ikke få), og jeg sitter igjen med det samme spm HVER gang. Anonymous poster hash: bfe03...d03 Jeg har ikke unger ennå å ta meg av, og jeg er heller ikke dobbeltmoralsk... Er her egentlig ikke så mye uansett men samme trynene støter jeg på Anonymous poster hash: 2efee...6f4
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 24. juli 2013 #10 Skrevet 24. juli 2013 Hvordan klarer du å følge med på hvem som er her når uten å være her hele tiden selv? Dette har blitt tatt opp maaange ganger i åra jeg har vært her ( det er ikke få), og jeg sitter igjen med det samme spm HVER gang. Anonymous poster hash: bfe03...d03 Jeg har ikke unger ennå å ta meg av, og jeg er heller ikke dobbeltmoralsk... Er her egentlig ikke så mye uansett men samme trynene støter jeg på Anonymous poster hash: 2efee...6f4 Men altså hvis du synes det bare er tapere som er på denne siden og det er så utrivelig her, hvorfor bytter du ikke side til mammanett, snartmamma, babyverden eller andre sider? Jeg hadde aldri giddet å henge på et forum der jeg mistrivdes og syntes alle var teite.
Gjest Antarctica Skrevet 24. juli 2013 #11 Skrevet 24. juli 2013 Ungene mine sover om natta, de. Så praktfull mor er jeg at jeg i det minste tar meg bryet med å brøle "kom dere i seng, krapyler!!!" klokka elleve hver kveld. Så jeg kan dibbe i fred!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå