Gå til innhold

Myggbitt (bilde)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått noen myggbitt (kan være edderkoppbitt), de har bare vokst og vokst. To dager siden jeg oppdaget de nå, og de er opphovnet, harde og det har kommet en lysere ring rund.

Noen andre som har opplevd det? Tok det lang tid før de forsvant? Måtte du ha noe medisin?

Regner med at det mest sannsynlig er en allergisk reaksjon. Håper jeg slipper å dra til lege, da jeg er i utlandet.

Beklager dårlig bilde, men tror dere ser noen av bittene. Blåmerket har ikke noe med bittene å gjøre..

Anonymous poster hash: a23af...d10

Anonymous poster hash: a23af...d10

post-42-0-54306800-1374696064_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånne får jeg også. Jeg er allergisk mot mygg og hovner opp som fy. Det eneste som hjelper er allergitabletter og kløestillende. På meg tar det 3-4 uker før det forsvinner.

Skrevet

Jeg får slik reaksjon av mygg i utlandet(varmere strøk), og det som hjelper er kløstillende og allergimedisiner. Går bort etter et par uker.

Anonymous poster hash: b88c5...29d

Gjest Siklerotte
Skrevet

Jeg får slik reaksjon av mygg i Norge, enda verre av tropisk klima (ofte blodutredelser også). Du kan ta antihistaminer i håp om at deg hjelper litt.

Skrevet

Det kan ikke være flottbitt? Jeg har hørt at ring etter flottbitt er farlig.

Anonymous poster hash: 699ea...949

Skrevet

Hvis du har med deg zyrtec eller polaramin kan du ta det for å se om det hjelper. Evt vise stikkene på et apotek og få reseptfri salve eller allergitabletter. (Spørs jo om du er i et "trygt" land). Hvis du klør veldig hjelper det å ta noe kaldt på

Ser ut som allergisk reaksjon på hva det nå enn er som har bitt deg.

Anonymous poster hash: bf0b1...4c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...