Anonym bruker Skrevet 24. juli 2013 #1 Skrevet 24. juli 2013 Når man har en diskusjon. Man ikke vil gi direkte svar på det diskusjonen dreier seg om. Trenger tips til hva man kan si for å stoppe diskusjon. Nytter ikke å være direkte si at dette ikke er et tema mer. Trenger tips som gjelder generelt. Anonymous poster hash: 49743...ccc
smurfis Skrevet 24. juli 2013 #2 Skrevet 24. juli 2013 Si "sorry, nå må jeg bare løpe på do og bæsje" Tenker at de ikke tar opp tråden igjen da, hoho Eller finn på noe annet ikke fult så dramatisk, bare bytt tema rett og slett.
LittLykkelig Skrevet 24. juli 2013 #4 Skrevet 24. juli 2013 Du kan jo alltids si "vi får bare være enige om at vi er uenige". Tenker den stopper diskusjonen på en grei måte
Gjest Lagå Skrevet 24. juli 2013 #5 Skrevet 24. juli 2013 "Speil" mens du tar hånda foran fjeset og går
Gjest Visten Vrangskapning Skrevet 24. juli 2013 #6 Skrevet 24. juli 2013 - fra det ene til det andre, jeg hørte at KID har 2 for 1 på laken denne uka, mulig jeg må ta turen dit i morgen. Trenger du laken?
Mononoke Skrevet 24. juli 2013 #7 Skrevet 24. juli 2013 Angående "Da får vi være enige om at vi er uenige da", jeg har opplevd at en person ble utrolig fornærmet. Han klarte tydelig ikke å roe seg med denne avslutningen på diskusjonen. Møtte han ifb. med konfirmasjon, ett halvt år senere, og da vinglet han mellom å overse meg, eller forsøk på å være ufin. Jeg skjønner jo at han ikke er helt i vater med seg selv, men hva med de som ikke takler at du ikke skifter ståsted, men avslutter diskusjonen på denne måten?
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2013 #8 Skrevet 24. juli 2013 Si som Christine Koht: "En to tre, ferdig med det!" Og gå! Anonymous poster hash: fc731...56d
Nettie+jentungen Skrevet 24. juli 2013 #9 Skrevet 24. juli 2013 Smaken er som baken, delt i to Tenk om vi alle skulle tenkt likt, tenk så kjedelig det hadde vært. ( den har jeg brukt flere ganger)
Gjest Antarctica Skrevet 24. juli 2013 #10 Skrevet 24. juli 2013 "Jeg tror ikke vi kommer noe videre nå, så jeg syns det blir poengløst å diskutere mer." Funker det ikke 1. gang, si det igjen og igjen.
Gjest Antarctica Skrevet 24. juli 2013 #11 Skrevet 24. juli 2013 Angående "Da får vi være enige om at vi er uenige da", jeg har opplevd at en person ble utrolig fornærmet. Han klarte tydelig ikke å roe seg med denne avslutningen på diskusjonen. Møtte han ifb. med konfirmasjon, ett halvt år senere, og da vinglet han mellom å overse meg, eller forsøk på å være ufin. Jeg skjønner jo at han ikke er helt i vater med seg selv, men hva med de som ikke takler at du ikke skifter ståsted, men avslutter diskusjonen på denne måten? Hmmm, hva med "Jeg kommer nok aldri til å overbevise deg, og du kommer i alle fall aldri til å overbevise MEG, så jeg tenker vi stopper der."
Irene Adler Skrevet 25. juli 2013 #12 Skrevet 25. juli 2013 Ikke svar på siste utsagn, eller si bare jada og prat om noe annet. Slik som dette: FrP vil privatisere hele Norge og fjerne all trygd og det er bra. Svar: ja, det kan tenkes. Blir det kaldere nå, så fryser det på......
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2013 #13 Skrevet 25. juli 2013 Gjesp personen midt i trynet, og si "Nei, dette temaet var jaggu kjedelig. La oss se en film." Anonymous poster hash: c7d1c...a9d
Magia Skrevet 25. juli 2013 #14 Skrevet 25. juli 2013 "Jepp jepp, sådeeet" Dytt en bolle i munnen på vedkommende - "Ta deg en bolle!" "Whatever" - hvis du er 15
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 25. juli 2013 #15 Skrevet 25. juli 2013 Eller bare "ja ja.........(lang pause)"
klg,2 boys now:) Skrevet 25. juli 2013 #16 Skrevet 25. juli 2013 Eller som jeg sier:ja over til Bergen så snakke om noe helt annet
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2013 #17 Skrevet 25. juli 2013 Jaja åsså? Anonymous poster hash: 22ace...9c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå