Anonym bruker Skrevet 24. juli 2013 #1 Skrevet 24. juli 2013 Enn å tisse på en graviditetstest? Tisse i en kopp med bakepulver og majones for å se om det blir grønt om man er gravid type ting? Er på ferie med svigerfamilien og tror jeg er gravid.. Får ikke kjøpt test da jeg ikke får ett øyeblikk alene , ikke engang mannen, og jeg ikke vil at de skal vite noe før vi ønsker å fortelle i tilfelle. Jeg har en under året som jeg ammer og har ikke fått mensen tilbake etter fødsel, men i det siste har det vært mye hormonforandringer, jeg er mye mer sliten og de siste 3-4 dagene har jeg kjent bevegelser nede i magen som ligner mistenkelig mye på baby-bevegelser. Vi skal være på ferie i to uker til og jeg blir sprø av å ikke vite. Lite sansynlig, men håper på tips Anonymous poster hash: d2201...779
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2013 #2 Skrevet 24. juli 2013 To uker med svigers uten et sekund alene? Du blir sikkert sprø uansett, så det er ikke noe stress. Men nei, ingen god erstatning finnes. En eggløsningstest kan funke, men du har vel neppe det med på ferie heller. Anonymous poster hash: 53b6d...e4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå