Anonym bruker Skrevet 24. juli 2013 #1 Skrevet 24. juli 2013 En venn av mannen har en bekjent som nå går fra konen sin. Ikke bare det, de har trillinger hvor to av de har downs syndrom(eneggede) og den siste hadde svulst på hjernen og har nå fått leukemi.. Er det mulig? Stakkars denne moren som nå sitter med 3 barn som krever sitt også bare går mannen!! For en skjebne. Hva er liksom sjangsen for å få trillinger hvor det feiler alle noe.. Får helt vondt inni meg.. Anonymous poster hash: 9dcd3...bc8
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 24. juli 2013 #2 Skrevet 24. juli 2013 Å herregud, stakkars stakkars dame
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2013 #3 Skrevet 24. juli 2013 Det der er ingen mann. Anonymous poster hash: f9dd3...c9c
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2013 #4 Skrevet 24. juli 2013 Sjansen for å få trillinger der alle feiler noe er nok liten, men sjansen for at mannen går om minst et barn har downs eller andre alvorlige utfordringer er skremmende stor og noe man faktisk må ta med i betraktning hvis man får vite at man bærer et sykt barn. Jeg håper moren klarer utfordringen. Anonymous poster hash: 59cff...03b
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2013 #5 Skrevet 24. juli 2013 At han går fra henne trenger ikke bety at han fraskriver seg ansvaret sitt for barna da. Jeg har jobbet med mange barn som har store utfordringer ved ene eller andre diagnoser. Det er veldig stor sjanse for at alle utfordringer det medfører rett og slett gjør at man ikke klarer å holde forholdet igang. Jeg syntes det var ekstra ille når disse foreldrene avsluttet forholdet, følte at sviket til partneren var enda større men jeg så jo bare ting fra utsiden. Idag er jeg mor for et barn med barne autisme, jeg er alenemor, far taklet ikke å være far til et sykt barn og han taklet ikke de ekstra utfordringene det brakte med seg. I tillegg var vårt forhold nesten dødt fordi det var umulig å få tid til å være kjærester oppi alt det andre som skulle følges opp og andre barn som også skal ha sitt. Jeg skjønner hvorfor vårt forhold ikke taklet alle utfordringene og er ikke sint på det. Derimot er jeg sint fordi han valgte bort barna sine helt og ikke stiller opp. Men ikke alle som bryter ut av forholdet forsvinner automatisk fra barna. Kan hende tar han sin del og det for de blir lettere fordi de begge får noen dager hvor de kan puste ut mens den andre har ansvaret...... Anonymous poster hash: ebb7e...32e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå