Anonym bruker Skrevet 24. juli 2013 #1 Skrevet 24. juli 2013 På kate altså, Diana kom jo og ut av sykehuset med William i armene i en prikkete kjole. Anonymous poster hash: 1a673...2d1
Major HotLips Houlihan Skrevet 24. juli 2013 #2 Skrevet 24. juli 2013 Ser for meg at hun tenker at media og folket overtolker alt. Hvis man vil hylle noen så gjør man jo noe annet enn å velge en prikkete kjole??
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2013 #3 Skrevet 24. juli 2013 Neppe tilfeldig Anonymous poster hash: b2405...be0
Flutterby Skrevet 24. juli 2013 #4 Skrevet 24. juli 2013 Lurer mer på hvor mye klær de faktisk velger selv, og hvor mye som blir valgt for de av stylister som gjerne tenker på slikt som hvordan folket skal oppfatte de(n) kongelige. For å si det slik, JEG kommer ikke av meg selv til å velge en minikjole når jeg skal hjem fra føden
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2013 #5 Skrevet 24. juli 2013 Lurer mer på hvor mye klær de faktisk velger selv, og hvor mye som blir valgt for de av stylister som gjerne tenker på slikt som hvordan folket skal oppfatte de(n) kongelige. For å si det slik, JEG kommer ikke av meg selv til å velge en minikjole når jeg skal hjem fra føden Det der er ikke en minikjole Anonymous poster hash: 1a673...2d1
Flutterby Skrevet 24. juli 2013 #6 Skrevet 24. juli 2013 Kanskje ikke helt mini-mini, men over knærne likevel. Mer minikjole enn det sikkert flere subber rundt i 1 dag etter fødsel
Ikkesåallerværst Skrevet 24. juli 2013 #7 Skrevet 24. juli 2013 Hvis det er like varmt i UK som her, så er knekort og flagrende ikke å forakte. Spesielt ikke med den sinnsyke heten som kan følge med hormonforandringene. Prikker er jo ganske typisk mammaklær? Tipper dessuten hun hadde med seg en del kjoler å velge mellom, samt noen damer til å løpe ut og kjøpe ny dersom hun følte hun døde i en av de hun hadde . Noen privileger må jo de stakkarene ha..
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 24. juli 2013 #8 Skrevet 24. juli 2013 Hun såg uforskammet fresh ut og veldig, veldig lykkelig Kjolen var nok neppe tilfeldig og hun hadde nok hatt besøk av frisør, men det ville vel de fleste av oss hatt hvis hele verdenspressen sto utenfor sykehuset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå