Gå til innhold

Har noen her vært eller er personlig assistent?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobber på sykehjem i sommer, men slutter der i august. Har jobbet der i 6 mnd, men nå flytter vi. Ser på jobber på uloba.no som personlig assistent, kunne jo vært intressant det helt sikkert. Kjenner derimot jeg er litt skeptisk når jeg ser voksne menn i førti-femti årene som legger ut annonser og kun vil ha kvinnelige assistenter. Del gjerne deres erfaringer!

Anonymous poster hash: 3724b...235
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobbet for uloba fulltid i to år for noen år siden. Da jobbet jeg for en kvinne på min egen alder. Jeg var sammen med henne åtte timer fem dager i uken i to år. Jeg hadde nok ikke klart å jobbe så tett oppå en mann. Vi hadde en slags venninne forhold samtidig som vi begge var profesjonelle. Nå spørs det jo om du skal ha noen vakter her og der eller jobbe fulltid. Jeg gjorde alt fra personlig hygiene til oppfølging i skole, arbeid, ble med på ferier, lett husarbeid, bistod under sykehusinnleggelse og rehabilitering. Lagde mat, passet tantebarn osv. Angrer ikke på denne jobben. Men som sagt kunne aldri jobbe så nært på en mann. Eneste jeg savnet var kollegaer. Var kun en på vakt om gangen. Untatt ved utenlandsopphold. Da var vi

Tre stk.

Anonymous poster hash: 6532a...3b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...