Gå til innhold

Hei hei sliten frustrert :(


Ventende2

Anbefalte innlegg

Er så frustrert om dagen .. er det flere enn meg som ikke kjenner noe i brystene ? 

 

syntes jeg har for få symtomer til å være 5 snart 6 uker på vei  eneste er tisse ofte og god/rar luktesans :( 

 

Er så redd dette går til helvete :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du !

Jeg merker egentlig ingenting jeg heller annet enn at magen eser litt ut på kvelden. Dette er min nr 2.

Vi er ca halveis til 12 uker, så håper det går bra med resten av jentene også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner heller ingenting.. Syns det er deilig jeg da, for i mine to forrige svangerskap har jeg vært plaget med ekstrem kvalme fra uke 4, så håper på å slippe unna det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er min nr. 2, og merker jeg er veldig nye mer sliten enn jeg var sist. Så sover masse på dagene. Og har i tillegg vondt i magen på kvelden og kvalm på morgenen. Så her krysses det bare fingre for at det roer seg rundt uke 12. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo fortsatt tidlig, så helt sikkert ikke noe galt bare fordi du ikke merker noe. Jeg hadde ingen symptomer bortsett fra litt dårligere hud første trimester forrige gang. :-) Bare vær glad du slipper. :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel nå kom symtomene :) 

Uggen hele tiden og vonde bryst :) Selv om det ikke er like ille som med datteren min som nå er snart 15 år :) 

 

Kunne sikkert sovert døgne rundt :) 

 

håper at frykten for å miste snart vil roe seg så jeg kanskje kan nyte dette litt også :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Med meg skjedde det lite før uke 5, så økte det bare mer og mer og mer....... ja. Og nå er det full pakke! Haha! Skikkelig sliten! Trøtt hele tiden uansett hva jeg gjør, kvalm om jeg ikke spiser hver 2-3 time (konstant kvalm uansett var jeg vel fra 5 og fram til jeg begynte med Urisal Flex og B6), verkende og ømme bryster, og et hormontroll uten sidestykke. For ikke å snakke om magen! Den har heller ikke oppført seg siden uke 5. Så jeg kjenner hvertfall at jeg er gravid. Men klart, skal ikke klage, det må være verre å gå å tro at man kommer til å miste når som helst fordi man ikke kjenner noe. Så det kan jo være du får det likedan, BOOM så kommer symptomene liksom ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...