Gå til innhold

Dere som har barn med 2 eller flere mann...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid med mitt 3.barn nå og de to eldste er begge skolebarn så det er en stund siden sist.. Denne gangen er det ny far inn i bilde, og jeg lurer på om jeg kan forvente at fødsel vil være omtrent lik som med de to andre?

begge mine har kommet litt før termin, men hva med 3.mann? Jeg skjønner at det ikke er noen fasit på dette, men til dere som har født barn med ulike fedre. Var fødslene omtrent lik? Vekt på babyen? Fødte du før eller etter termin etc?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det mulig å bli så dum???

Greit med 2 fedre, har blitt en del av de nå, men 3???

Er vel en 4 om ikke lenge

Anonymous poster hash: 3c34a...67a

Skrevet

Er det mulig å bli så dum???

Greit med 2 fedre, har blitt en del av de nå, men 3???

Er vel en 4 om ikke lenge

Anonymous poster hash: 3c34a...67a

Lær deg å lese.

Hun skal føde sitt 3 barn, ikke med 3 mann. Ihvertfall ikke det jeg kan se.

Til HI. Jeg har også 2 fra før med samme mann og venter nå nr 3 med en annen. Er også noen år siden sist, og lurer på det samme som deg ;)

Skrevet

Du skjønte visst ikke at HI ikke har mer enn én far til sine to andre barn..? Prøv å forstå innlegg før du legger fra deg skiten din, i det minste!

Makan!!

Anonymous poster hash: ac73d...ef7

Skrevet

Haha! Ja, det måtte jo komme.. Nå synes ikke jeg man nødvendigvis er dum om man har barn med 3 fedre heller da, men man er relativt dum om man ikke klarer å lese innlegg her inne før man angriper.

Oppklaring: Jeg var gift med en mann, fikk to barn med han. De er nå skolebarn. Ble skilt. Møtte en ny mann, og har vært sammen med han siden 2007 og er nå gravid med barn nr. 3. Rimelig stabile forhold begge gangene gitt...

Skrevet

Tror det er like individuelt som alt annet.

Har samme far til mine to eldste. Små barn, kjapp fødsel på begge(under 6 timer fra første rie)

Siste har en annen far, lite barn og fødsel under 6 timer fra vannet gikk.(hadde ikke rier før det gikk)

Anonymous poster hash: baa6b...70f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...