Gå til innhold

Sexuelt frustrert (langt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff. jeg føler meg råtten, slem og som en relativt dårlig person. Jeg og min mann har vært sammen i mange år. Han er en god mann, men vi har hatt mye utfordringer og problemer i vårt forhold. Det har i årenes løp blitt værre til tross for iherdig forsøk fra begges side. Dette har naturlig nok gårr utover samlivet vårt. Vi har hatt samleie 3 ganger i år. Vi er unge begge to, så det skal ikke stå på det. Vi bare har ikke ork eller lyst lenger. Det er nok mye bitterhet fra begge. For min del har han såret meg så mange ganger at jeg bare klarer ikke få tilbake lysten. Vet jeg burde jobbe mer med dette. Vi har begynt i parteriapi, men det er fremdeles slik at jeg ikke  føler noen tiltrekkning lenger. Det er så trist, jeg er kun 26 og jeg tror (håper) at det finnes menn der ute som ville satt pris på meg og et samliv med meg selv om jeg ikke er en supermodell. Jeg vet at min mann liker kroppen min, det er ikke det. Jeg tror bare vi har glidd så langt fra hverandre at vi er blitt mer som venner. Jeg som var så glad i å være en kvinne som satte sexen høyt :(

Nå har det seg slim at jeg har blitt kjent med endel nye mennesker den siste tiden via andre venner. Av de nye bekjente har jeg møtt en mann som er alt annet enn hva jeg liker til vanlig. Men av en eller annen grunn klarer jeg ikke slutte å tenke på ham. Jeg vet at han liker meg mer enn det han har sagt, han viser det meg komplimenter og flørtete smil. Han har respekt for min situasjon og ville aldri gått over den streken. Men det er meg som er problemet. For første gang på 3 år kjenner jeg lyst. Nesten konstant. Jeg drømmer om ham, fantaserer om ham. Det eneste jeg klarer å tenke på er å ha hans kropp intill min. 

Å herre, hva skal jeg gjøre? Jeg vil så gjerne ha et sexliv med nærhet, men jeg får det bare ikke til med mannen.

Noen gode råd?

Anonymous poster hash: b8d05...9e7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil du satse på parterapien, og at forholdet til mannen din bedrer seg?

Du får ta en ting av gangen...

Hvis du er helt desperat etter sex, kan det hjelpe å følge noen råd fra f.eks. Betty Dodson?

Anonymous poster hash: 634ce...70a
Skrevet

Du må rett og slett velge hvilket gress du skal vanne.

Skrevet

Ingen andre?

Anonymous poster hash: b8d05...9e7
Skrevet

Du har tre valg: satse på forholdet til samboeren, gå i terapi og enten få tilbake sexlysten eller leve i sølibat fordi du ikke ønsker sex med ham

Eller foreslå for mannen å ha åpent forhold og håpe på at han sier seg enig

Eller gå fra mannen og pule i vei på han andre.

Det sitter mange damer rundt som har menn som ikke tenner på dem og avviser dem, blant annet meg selv. DET er å være seksuelt frustrert. Det at du har en mann for hånden men ikke vil ha sex med ham er ikke å være seksuelt frustrert.

Anonymous poster hash: d4b44...7f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...