Fae Skrevet 24. juli 2013 #1 Skrevet 24. juli 2013 Hadde lammeskinn til gutten min for mange år siden og syntes det var så praktisk da overgang mellom vugge, seng og det å overnatte hos andre alltid førte til at han hadde noe kjent med seg. Hadde et fra nøstebarn til gutten. Men har tenkt litt på at et lam er vel et lam og det skulle vel ikke være nødvendig med det dyreste vel? Har sett de har på barnas hus og. Hvor kjøpte dere? Pris? Kvalitet?
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2013 #3 Skrevet 24. juli 2013 Vi har et fra nøstebarn. Det kostet litt, men absolutt verd pengene! Bruker det nå til nr 2 og det er like fint. Har og et billig fra barnas hus som vi bruker i vogna, men det er mye mindre. Kjøpte det største de hadde på nøstebarn. Anonymous poster hash: bb1c1...967
Gjest Hyacinth Bouquet Skrevet 24. juli 2013 #4 Skrevet 24. juli 2013 Kjøpte faktisk bare et helt vanlig lammeskinn fra Jysk, 250 kr på tilbud. Det fungerte helt ypperlig til sitt formål. Visste ikke hva mulesing var før jeg så denne tråden da.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2013 #5 Skrevet 24. juli 2013 Jeg har to soveskinn fra nøstebarn str 96cm. De koster 880kr nye selges for 400kr stk. Anonymous poster hash: 71273...86f
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2013 #6 Skrevet 25. juli 2013 Granerud garveri i ølensvåg. Der kjøpte vi og var veldig fornøyde. Anonymous poster hash: adf22...60a
Fullrulle86 Skrevet 25. juli 2013 #7 Skrevet 25. juli 2013 Nøstebarn!! Når det kommer til å legge et nyfødt barn rett på ullen er jeg ganske kresen alså. Hadde skinnet skulle bli brukt til andre formål er ikea og jysk fine alternativer
Elsker livet Skrevet 25. juli 2013 #8 Skrevet 25. juli 2013 Kjøpte på nøstebarn. Et skinn jeg ikke ville bruke inne, passer i pulken. Holder at det lukter fjøs ute om det ikke skal gjøre det inne også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå