Anonym bruker Skrevet 24. juli 2013 #1 Skrevet 24. juli 2013 Tenkte ta en festehelg med jentene neste uke, og kose oss med god mat og drikke og gå ut på byen både fredag og lørdag. Overnatter hos en venninne og blir borte hele helgen. Mannen er hjemme med ungene. Han nekter meg dette, mener det holder med en dag borte fra ungene og at det bare er teit å drikke to dager på rad. Jeg mener det går helt fint. Er jeg eller mannen urimelig? Anonymous poster hash: 24033...41a
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2013 #2 Skrevet 24. juli 2013 Du er urimelig ifølge meg og mitt liv og utifra mine prioriteringer .... Er det virkelig såååå stas feste og drekke med veninner at du må gjøre det to dager på rad , være borte fra ungene tre dager pga d, men ... Om mannen din pleier ta to dager el mener det er ok han kan ja så kan selvfølgelig du og. Anonymous poster hash: 0f626...9e6
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2013 #3 Skrevet 24. juli 2013 De fleste foreldre tar seg en helgetur, sammen eller alene, bort fra barna. Synes ikke den andre kan legge føringer for hva man skal gjøre på helgeturen (bortsett fra utroskap da, så klart). At du velger å feste med venninner et vel greit nok det Anonymous poster hash: bf9ba...724
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2013 #4 Skrevet 24. juli 2013 Ser ikke problemet i det hele tatt så lenge dette ikke skjer annenhver helg liksom. Synes mannen din er urimelig. Anonymous poster hash: 8e387...000
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 24. juli 2013 #5 Skrevet 24. juli 2013 (endret) 2 dager er vel greit. Her er mannen urimelig. Hadde det vært i 5 dager, slik som mannen til hun i den andre "feste-tråden", så ville jeg ikke godtatt det. Festing så lenge uten særlig mål og mening er bare teit. Endret 24. juli 2013 av Kari Mari
Serepta Skrevet 24. juli 2013 #6 Skrevet 24. juli 2013 Hver sin gang det vel ? Om dere har økonomi til det, ser jeg ikke problemet. Neste gang tar han seg en helg men noe han vil. Selv om jeg ikke hadde giddet, men det ervrn annen historie.
frk Nilsen Skrevet 24. juli 2013 #7 Skrevet 24. juli 2013 Kall det jentehelg i stede for festehelg, festehelg høres litt russetid og flatfyll ut.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2013 #8 Skrevet 24. juli 2013 Ser ikke problemet om du skal på tur.... Men vist du skal sove hos ei venninne i nærheten, da hadde jeg begynt og lure.... Men jeg personlig ser ikke hvorfor man skal drikke 2 dager etterhverandre. Anonymous poster hash: 967e5...7e6
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2013 #9 Skrevet 24. juli 2013 Ser ikke problemet om du skal på tur.... Men vist du skal sove hos ei venninne i nærheten, da hadde jeg begynt og lure.... Men jeg personlig ser ikke hvorfor man skal drikke 2 dager etterhverandre. Anonymous poster hash: 967e5...7e6 Fordi det er gøy? Anonymous poster hash: 7e9d0...d89
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2013 #10 Skrevet 24. juli 2013 Ser ikke problemet om du skal på tur.... Men vist du skal sove hos ei venninne i nærheten, da hadde jeg begynt og lure.... Men jeg personlig ser ikke hvorfor man skal drikke 2 dager etterhverandre. Anonymous poster hash: 967e5...7e6 Fordi det er gøy? Anonymous poster hash: 7e9d0...d89 For meg er drikking to dager etter hverandre alt annet enn gøy Dødsgøy første dagen selvsagt, ufattelig slitsomt dagen derpå. Anonymous poster hash: 6b406...bc1
Gjest Hercule Poirot Skrevet 24. juli 2013 #11 Skrevet 24. juli 2013 Kall det jentetur, og begrens drikkinga andre dagen. Å drikke flere dager på rad er sjelden gøy. Ellers hadde jeg bare gitt mannen min beskjed om at jeg blir borte den helgen, fra fredag til søndag, og at jeg regnet med at han tok seg av hus og hjem. Hver sin gang. Mannen min nekter ikke meg noe som helst, akkurat som at jeg ikke nekter ham noe. Tillit og kommunikasjon.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2013 #12 Skrevet 24. juli 2013 Tenkte ta en festehelg med jentene neste uke, og kose oss med god mat og drikke og gå ut på byen både fredag og lørdag. Overnatter hos en venninne og blir borte hele helgen. Mannen er hjemme med ungene. Han nekter meg dette, mener det holder med en dag borte fra ungene og at det bare er teit å drikke to dager på rad. Jeg mener det går helt fint. Er jeg eller mannen urimelig? Anonymous poster hash: 24033...41a Så lenge dette er noe du sjelden gjør ser jeg Ikke problemet! Hadde aldri klart det selv da, for jeg blir fyllesyk av ingenting og vil helst hjem og ligge i fosterstilling resten av helga etter noen glass på byen dagen før.... Anonymous poster hash: 510d3...a7c
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2013 #13 Skrevet 24. juli 2013 Jeg forstår heller ikke hvorfor du må ta to dager i strekk på byen, jeg. Om han selv gjør det titt og ofte er han urimelig, ja, men skjønner ikke helt poenget for å være ærlig - du høres ut som en fra unge mødre som har blitt mor før du var ferdig med å være tenåring... Om det var en helgetur til en eller annen plass hadde det vært noe annet - men flatfyll to dager på rad bare for å bli full og feste liksom... Nja, synes det er unødvendig, jeg. En dag burde holde. Om mannen er urimelig kan jeg ikke svare på, for du skriver intet om hvordan dere ellers har det og fordeler oppgavene hjemme. Anonymous poster hash: f3964...b16
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2013 #14 Skrevet 24. juli 2013 Jeg forstår heller ikke hvorfor du må ta to dager i strekk på byen, jeg. Om han selv gjør det titt og ofte er han urimelig, ja, men skjønner ikke helt poenget for å være ærlig - du høres ut som en fra unge mødre som har blitt mor før du var ferdig med å være tenåring... Om det var en helgetur til en eller annen plass hadde det vært noe annet - men flatfyll to dager på rad bare for å bli full og feste liksom... Nja, synes det er unødvendig, jeg. En dag burde holde. Om mannen er urimelig kan jeg ikke svare på, for du skriver intet om hvordan dere ellers har det og fordeler oppgavene hjemme. Anonymous poster hash: f3964...b16 Hei snerpa! Anonymous poster hash: 7e9d0...d89
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2013 #15 Skrevet 24. juli 2013 At du er borte hele helgen ser jeg ikke problemet med. At du skal feste to dager på rad får meg til å lure på om du er 19 år. Hadde vært flau over mannen min om han skulle det. Nå synes ikke jeg at man kan nekte hverandre noe som helst, selv om jeg har skjønt på dette forumet at det er helt vanlig å nekte mannen å gjøre ditt og datt (trening, festing etc). Så sånn sett er jeg ikke enig med mannen din i at han kan nekte deg det. Men jeg hadde ikke vært mye blid om mannen dro på fylla en hel helg. Noe helt annet om han var borte hele helgen av andre årsaker. Anonymous poster hash: 87071...176
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2013 #16 Skrevet 24. juli 2013 Jeg forstår heller ikke hvorfor du må ta to dager i strekk på byen, jeg. Om han selv gjør det titt og ofte er han urimelig, ja, men skjønner ikke helt poenget for å være ærlig - du høres ut som en fra unge mødre som har blitt mor før du var ferdig med å være tenåring... Om det var en helgetur til en eller annen plass hadde det vært noe annet - men flatfyll to dager på rad bare for å bli full og feste liksom... Nja, synes det er unødvendig, jeg. En dag burde holde. Om mannen er urimelig kan jeg ikke svare på, for du skriver intet om hvordan dere ellers har det og fordeler oppgavene hjemme. Anonymous poster hash: f3964...b16 Hei snerpa! Anonymous poster hash: 7e9d0...d89 Hei, trodde det var aldersgrense på 18 år på dette forum? Snerpa, liksom? Du høres ut som min femåring. For å forklare en gang til: tenk om det hadde vært omvendt - at mannen plutselig kom og ville sove hos en kompis i nærheten hele helgen for å drikke seg plakatfull og feste løs i dagevis. Så kunne konen ellers gå hjemme og passe barn og hus. Nei, tror ikke det hadde blitt populært hos HI, ville nok ha blitt ropt opp om utroskap, tenåringer og diverse om det hadde blitt luftet her på DiB. Anonymous poster hash: f3964...b16
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2013 #17 Skrevet 24. juli 2013 Ser ikke noe gale med jentehelg. Her er det mannen din som er urimelig. Anonymous poster hash: 010b1...af4
FrkKværner Skrevet 24. juli 2013 #18 Skrevet 24. juli 2013 Ser ikke problemet jeg. Alle trenger vel ett avbrekk innimellom, både han og du. Så lenge det ikke skjer så ofte så ser jeg ikke problemet:-)
Trultemor85 Skrevet 24. juli 2013 #19 Skrevet 24. juli 2013 Hvis det virkelig er to dagers bytur du har lyst til så kos deg. Alle er forskjellig. Tror heller jeg ville tatt en rolig dag med middag og kino og byen den andre, eller rett og slett vært hjemme med mannen en av dagene. Men opp til hver enkelt det. Hadde blitt skuffet selv om jeg måtte sitte hjemme en helg alene mens mannen tok en todagers bytur, men slik er jeg.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2013 #20 Skrevet 24. juli 2013 Jeg forstår heller ikke hvorfor du må ta to dager i strekk på byen, jeg. Om han selv gjør det titt og ofte er han urimelig, ja, men skjønner ikke helt poenget for å være ærlig - du høres ut som en fra unge mødre som har blitt mor før du var ferdig med å være tenåring... Om det var en helgetur til en eller annen plass hadde det vært noe annet - men flatfyll to dager på rad bare for å bli full og feste liksom... Nja, synes det er unødvendig, jeg. En dag burde holde. Om mannen er urimelig kan jeg ikke svare på, for du skriver intet om hvordan dere ellers har det og fordeler oppgavene hjemme. Anonymous poster hash: f3964...b16 Hei snerpa! Anonymous poster hash: 7e9d0...d89 Hei, trodde det var aldersgrense på 18 år på dette forum? Snerpa, liksom? Du høres ut som min femåring. For å forklare en gang til: tenk om det hadde vært omvendt - at mannen plutselig kom og ville sove hos en kompis i nærheten hele helgen for å drikke seg plakatfull og feste løs i dagevis. Så kunne konen ellers gå hjemme og passe barn og hus. Nei, tror ikke det hadde blitt populært hos HI, ville nok ha blitt ropt opp om utroskap, tenåringer og diverse om det hadde blitt luftet her på DiB. Anonymous poster hash: f3964...b16 Skjønner at du ikke synes det er greit. Drikke og spise god mat med venninner er flatfyll for deg. Sier nok mer om deg gitt. For min del er ikke byturer og middag med venninner synonymt med flatfyll (eller plakatfyll, hva nå enn det er. Anonymous poster hash: 7e9d0...d89
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2013 #21 Skrevet 24. juli 2013 http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144066576-krangel-med-mannen-hva-synes-dere-om-dette/ Anonymous poster hash: bbbab...04f
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2013 #22 Skrevet 24. juli 2013 Personlig har jeg gjort dette ganske ofte, tatt en todagers på byen med både resturant, pub-besøk +++. Men da når vesla er på samvær med faren hele helgen og da som singel. Til høsten flytter jeg inn med min nye kjæreste, og jeg synes nesten der er litt respektløst å skulle fly ut på byen to dager på rad når du har noen som sitter hjemme og venter på deg. Så her er jeg litt delt. Skal du reise utenbys for å feste da eller? Ville vel egentlig trodd at en dag på byen er nok.. Anonymous poster hash: aa95f...171
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2013 #23 Skrevet 24. juli 2013 Personlig har jeg gjort dette ganske ofte, tatt en todagers på byen med både resturant, pub-besøk +++. Men da når vesla er på samvær med faren hele helgen og da som singel. Til høsten flytter jeg inn med min nye kjæreste, og jeg synes nesten der er litt respektløst å skulle fly ut på byen to dager på rad når du har noen som sitter hjemme og venter på deg. Så her er jeg litt delt. Skal du reise utenbys for å feste da eller? Ville vel egentlig trodd at en dag på byen er nok.. Anonymous poster hash: aa95f...171 Hvorfor må mannen/kjæresten sitte hjemme å vente? Jeg sitter hvertfall ikke bare hjemme og venter om min samboer er ute på byen med venner. Anonymous poster hash: 7e9d0...d89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå