Gå til innhold

frustrerende. ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir så fortvilt til tider..og litt lei meg. .vet eg kanskke ikke burde, men blir det likevel.. småen på 3 har funnet ut at det stort sett er bare pappa som gjelder. . Eg er god nok enn liten stund innimellom. Når det gjelder bleiebytte og påkledning og avkledning og slike ting og, er det alltid pappa som skal gjøre det. Vanligvis går det greit at eg tar det etter en del overtaling og å gjøre ting morsomt. Mem nå i sted var det helt håpløst. Naboene trodde vel omtrent eg mishandla han sånn som han skrek. Vrei seg alle veier og skulle bare ha pappa til å bytte bleien og ta av pysjen og på klær. Ble jo hysterisk når eg sku gjøre det. Fikk til slutt av han bleien, på med ny, og på med tskjorte. Men da måtte pappaen ta av han tskjorten og ta den på igjen før han roa seg.. er dette trass alderen ellrt har eg barr en vanskelig unge? Prøver jo gjøre det eg kan for at han skal ha det bra og gøy og alt det der, lilevel føler eg meg ubrukelig til tider når når det er bare pappa som gjelder. Vet han bare er 3 år og ikke har kontroll på alt slikt, men blir jo litt lei meg likevel. Prøver finne på litt ting bare meg og han iblant og... håper det går over snart... noen andre som har det sånn? Bare litt frustrasjonutblåsning her..;-)

Anonymous poster hash: 1c6e0...07d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...