Anonym bruker Skrevet 24. juli 2013 #1 Skrevet 24. juli 2013 Jeg har kjøpt en nydelig gammel skuvseng med flotte detaljer og utskjæringer. Elsker den! Og den skal selvfølgelig hvitmales. Men den er så lav! En sprinkelseng er det jo mer "lunt" oppi for den er høyere og smalere. Tenkte jeg skulle feste sengehimmel på da, men likevel. Ser for meg at småsøskene her på 3 og 5 skal gå oppi veldig lett. Noen som har brukt det og vært fornøyd? Eller skal jeg spare den til babyen skal gå over til "stor" seng, kan jo ikke brukes når hun begynner å reise seg heller tenker jeg, for da er jo kanten så lav at hun tipper over. Så må jo enten være nyfød til 6 mnd,t eller et par år gammel? Anonymous poster hash: 2caac...24d
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2013 #2 Skrevet 24. juli 2013 Jeg har kjøpt en nydelig gammel skuvseng med flotte detaljer og utskjæringer. Elsker den! Og den skal selvfølgelig hvitmales. Men den er så lav! En sprinkelseng er det jo mer "lunt" oppi for den er høyere og smalere. Tenkte jeg skulle feste sengehimmel på da, men likevel. Ser for meg at småsøskene her på 3 og 5 skal gå oppi veldig lett. Noen som har brukt det og vært fornøyd? Eller skal jeg spare den til babyen skal gå over til "stor" seng, kan jo ikke brukes når hun begynner å reise seg heller tenker jeg, for da er jo kanten så lav at hun tipper over. Så må jo enten være nyfød til 6 mnd,t eller et par år gammel? Anonymous poster hash: 2caac...24d Ja det gjorde jeg, men min hadde grind som man kunne trekke opp. Jeg ville spart skuvseng uten grind til ungen var minst 1,5 år. Evt. bruke den frem til 5-6 mnd og så ta den i bruk igjen når du vurderer ungen som stor nok. Anonymous poster hash: dd5f1...825
mamma_til_gutt Skrevet 24. juli 2013 #3 Skrevet 24. juli 2013 Hadde nok ventet. Min reiste seg i sprinkelsengen da han var 4 måneder. Helt ut av det blå. Skal bytte til skuvseng nå til høsten, da er han ca 1,5 år, og kommer seg ut og inn selv. Tenkte å kjøpe en sengehest som beskyttelse på natten
Gjest Sekretøsa Skrevet 24. juli 2013 #4 Skrevet 24. juli 2013 Jeg brukte det hun falt ut en gang bare, men det har han andre gjort av sprinkelsenga også
Serepta Skrevet 24. juli 2013 #5 Skrevet 24. juli 2013 Brukte det de første mnd. Men da babyen ble mer aktiv og mobil brukte vi grindseng en periode til ca 2 års alder. Nå er babyen min 5, 5 år og sover fortsatt i skuvsengen sin :-)
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2013 #6 Skrevet 24. juli 2013 Så koselig å ta den frem igjen synes jeg. Får se om jeg bruker den i starten, eller om jeg bare bruker sprinkelseng og setter skuvsengen fint på barnerommet Anonymous poster hash: 2caac...24d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå