Gå til innhold

Sluttet å amme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sluttet å amme, noe som har gått veldig fint. Trappet ned, og vesla er blid og fornøyd. Men... Puppene sto rett ut( så nesten ut som jeg hadde silikon). Så jeg ba sambo om å suge de tomme. Beklager for "ekle" detaljer! De gikk noen dager, om da jeg så meg i speilet da jeg skulle dusje, var puppene nesten borte. Uff. Ble litt lei meg, og vet ikke hva jeg skal gjøre. Har sambo tømt puppene mine?? Hva skjer? Noen som har opplevd det samme? Og til slutt, vil puppene bli bra igjen?

Anonymous poster hash: 51f6c...e74
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går så fint så! I morgen når du vpkner så ber du han bare blåse så hardt han kan i brystvortene.. men vær kjapp! Luftkanaler kan tette seg fort! Det gjelder også andre kanaler. T.o.m den mellom ørene der du kan høre vinden ule tvers gjennom :P

Skrevet

De siste 7 årene har mannen blåst opp mine hver helg ;)

Skrevet

Forsøker meg på et seriøst svar, jeg - i tilfelle du faktisk lurer... Puppene kan ganske enkelt bli sånn når du er ferdig å amme. Shit happens :) Det som har skjedd er vel bare at du har sluttet å produsere melk.

Anonymous poster hash: 49834...7af

Skrevet

Velkommen i klubben :) hadde faste små pupper før, nå er de bare små og slappe :P samboeren er så frekk at han løfter de litt opp og slepper de ned og sier "de var litt fastere før!"

Skrevet

Når du går gravid må ofte fettkjertlene vike for å få bedre plass til melkekjertlene. Når du da er ferdig med å amme blir melkekjertlene mindre, dermed blir det bedre plass i puppen. Men hos mange så fylles fettkjertlene opp igjen slik at puppene blir noenlunde som før, men det tar fort ett års tid.

Anonymous poster hash: dd63e...50c
Skrevet

Hadde faste, store, struttepupper før nr 1. Da jeg sluttet å amme var det nesten bare skinn igjen.

Lange skinnposer...

Ammer nå og venter nr3 i tillegg, regner med at når jeg er helt ferdig med å amme så er de like som de var etter nr1 igjen. De fylte seg aldri opp igjen...

MEN, det driter jeg i! ;) Det var så verdt det!!

Skrevet

Jeg var faktisk seriøs. Tusen takk til dere som har svart:)

Har ammet 3 barn, men etter de to første, ble de som normalt igjen. Men ikke denne gangen dessverre.

Håper bare så inderlig at de blir som de var før, for de er ikke pene å se på nå. Uff.. Tror det blir silikon i tatti neste sommer ja ;)

HI

Anonymous poster hash: 51f6c...e74
Skrevet

Oki, sorry men mine forsvant første gangen. Så tror det skjedde med meg som hun anonyme over her sier. Er rimelig tomme pupper. Men gubben liker de så da blir det ikke noe silikon her med det første.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...