Gå til innhold

Er det normalt at

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har enn venninne, der mannen hennes drar på fest(titt og ofte) f.eks kl 17:00 på lørdagen, og kommer ikke hjem før dagen etter. Gjerne da klokken 16:00 -->

Hva synes dere om det? Jeg er samboer, og min mann kommer hjem etter endt fest, og ikke senere enn kl 03:00. Synspunkter? :)

Anonymous poster hash: 7e8b6...f2d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns dey hørtes lenge ut....

Greit å dra såpass tidlig hvis man skal spise sammen først feks. Men jeg forventer at mannen min kommer hjem samme kveld. Han drar gjerne på nachspiel og kan komme hjem 6-7-8. Men som oftest kommer hjem hjem når det stenger kl 3 på byen.

Sånn egentlig hadde det vært bedre om han kom hjem kl 12 dagen etter fordi jeg ligger alltid våken og venter :P

Kommer jo ann på hvordan man bor også da. Bor mannen til venninna di et sted hvor er vanskelig å komme seg hjem? Sånn at han sover over, og må vente til noen kan kjøre han hjem feks....

Skrevet

Så lenge det er greit for venninna di at mannen hennes er ute så lenge, så ser ikke jeg noe problem i det??? Er jo ikke din mann det er snakk om, så skjønner egentlig ikke hvorfor du bryr deg?

Du kan ergre deg og irritere deg, men du har ingenting med det.

Anonymous poster hash: 78fe9...e3b
Skrevet

For noen er det normalt, for andre ikke. Jeg skulle gjerne overnattet hos andre de gangene jeg er på fest, så får jeg sovet ut. Sånn som det er nå, må jeg jo stå opp i 9-10 tiden og ta meg av barna (mannen står opp med de kl 6, så bytter vi).

Anonymous poster hash: e5e4b...53d
Skrevet

Vi har det likkens som veninna di, og er veldig fornøyd med det:)

Anonymous poster hash: 054ca...987

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...