Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #1 Skrevet 23. juli 2013 Idag fant jeg ut at vannskrekken til gutten min på snart to år,er verre enn jeg først trodde. Vi skulle bade i basseng å tenkte at han kom nok til å like det etter vært. Han elsker å bade når han først føler seg trygg. Jeg begynte med å gå i dusjen med han å da begynte han allerede å hylskrike fordu han ble våt på beina. Jeg valgte derfor å trodde å dusje han,å dusjet bare raskt selv. Når han kommer ut å ser alle bassengene blir han helt hysterisk,hyler,sparker og slår med armene. Han viste helt tydlig at han var skikkelig redd stakkar :S Er det noe jeg kan gjøre for at han skal bli mindre redd for vann? Å er det noen som har opplevd at de vokser fra det? Anonymous poster hash: 05e6d...ff8
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #2 Skrevet 23. juli 2013 Vi har ofte hatt basseng oppe men han blir hysterisk om vi prøver å ta han oppi. Han har foresten hatt vannskrekk hele livet. Eneste grunnen til at han elsker å bade i badekar er fordi han har sånn badestol som han sitter oppi badekarrt Anonymous poster hash: 05e6d...ff8
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #3 Skrevet 23. juli 2013 å da føler han seg trygg. Anonymous poster hash: 05e6d...ff8
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #4 Skrevet 23. juli 2013 Han har lite språk så litt usikker på hvor mye han skjønner. Vi har alltid gøye badeleker oppi men da sitter han heller på marken å leker med de sånn. Visst vi bare så mye som spør om han vil oppi så begynner han å hyle og blir hysterisk. Anonymous poster hash: 05e6d...ff8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå