Summer29 Skrevet 25. juli 2013 #26 Skrevet 25. juli 2013 Leser også mye krim. Paulo Coelho har mange fine, men de krever konsentrasjon. Så med små barn i huset klarer ikke jeg det. Leste flere for endel år siden. Cecilia Samartin med Senor Peregrino er også bra. (Ikke lest de andre ennå) De til Viktoria Hislop har jeg ennå ikke lest (øya osv). Er de noe bra? Jeg leste Øya og likte den godt. Så leste jeg Tråden av samme forfatter og elsket den! Jeg ble lei meg da jeg hadde lest ut boka, det var nesten en sorg å være ferdig med den . Jeg og elsket øya! Fikk Tråden i julegave og har enda ikke begynt på den! Da er det bare til å glede seg!!! Nå fikk jeg veldig lyst til å starte på den med en gang!
Caprica Skrevet 26. juli 2013 #27 Skrevet 26. juli 2013 True Blood De er sykt mye bedre enn serien Også bøkene som Games of Thrones er basert på (A song of ice and fire) Ulveøyne er en bra serie og Og jeg er storfan av Ringenes Herre, så anbefaler den og Jeg er også True Blood - fan. Serien jada, men bøkene er utrolig mye bedre.. Og så tror jeg kjære Idril at du vil like denne boka: The historian av Elizabeth Kostova
Tauriel Skrevet 26. juli 2013 #28 Skrevet 26. juli 2013 True Blood De er sykt mye bedre enn serien Også bøkene som Games of Thrones er basert på (A song of ice and fire) Ulveøyne er en bra serie og Og jeg er storfan av Ringenes Herre, så anbefaler den og Jeg er også True Blood - fan. Serien jada, men bøkene er utrolig mye bedre.. Og så tror jeg kjære Idril at du vil like denne boka: The historian av Elizabeth Kostova Skal notere meg den Må bare bli ferdig med A song of ice and fire og siste True Blood boken som jeg går og venter på (slutten av november)
Gjest Østfold-80 Skrevet 27. juli 2013 #29 Skrevet 27. juli 2013 Unni Lindell,med cato Isaksen bøkene. Krim.
Caprica Skrevet 8. august 2013 #30 Skrevet 8. august 2013 True Blood De er sykt mye bedre enn serien Også bøkene som Games of Thrones er basert på (A song of ice and fire) Ulveøyne er en bra serie og Og jeg er storfan av Ringenes Herre, så anbefaler den og Jeg er også True Blood - fan. Serien jada, men bøkene er utrolig mye bedre..Og så tror jeg kjære Idril at du vil like denne boka: The historian av Elizabeth Kostova Skal notere meg den Må bare bli ferdig med A song of ice and fire og siste True Blood boken som jeg går og venter på (slutten av november) Den er veldig bra!! Jeg leser på engelsk og fikk den i posten i midten av mai. Veldig bra slutt og en slutt jeg håpet på, på hele historien.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #31 Skrevet 8. august 2013 Den siste gode mann - A.J Kazinski SINNSYKT bra =) leser nesten bare krim Anonymous poster hash: 9b799...bce
MammaMia xxx Skrevet 9. august 2013 #32 Skrevet 9. august 2013 Engelen på det syvende trinn av Frank McCourt. Om en hard barndom og oppvekst i fattige Irland. Mye elendighet men også en sterkt ønske om en bedre tilværelse. Forfatteren skiver med humor og snert så en blir ikke trist og lei hele tiden av de elendige oppvekstvilkårende til ungene. En av mine absolutt favoritt bøker, rører meg til tårer gang på gang. Lest den flere ganger. Historien om vakre Jente av Rachel Simon. En perle av en bok. Om mennesker som er litt annerledes og med en fantastisk kjærlighetshistorie. Gråt av denne boken også. Drømmehjerte av Cecilia Samartin. To kusiner vokser opp på Cuba. Revolusjonen begynner ei emigrerer til USA og ei blir igjen. Beskriver Cuba og det Cubanske folk i to ulike land og utfordringene de møter i livet. Får historietime med på kjøpet :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå