Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #1 Skrevet 23. juli 2013 Hadde dere reagert negativt på om dere hadde måtte stå under vielsen? Altså i 20-30 minutter? Anonymous poster hash: dd284...bb5
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #2 Skrevet 23. juli 2013 Jeg hadde nok ikke reagert negativt. Så lenge man tar hensyyn og skaffer inn et par stoler om det er eldre som har problemer med å stå lenge ( eller gravide, folk med skade etc) så burde det ikke være noen sure miner. Høres egentlig fint ut med et utendørsbryllup. Anonymous poster hash: 43f15...4ea
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #3 Skrevet 23. juli 2013 Jeg hadde nok ikke reagert negativt. Så lenge man tar hensyyn og skaffer inn et par stoler om det er eldre som har problemer med å stå lenge ( eller gravide, folk med skade etc) så burde det ikke være noen sure miner. Høres egentlig fint ut med et utendørsbryllup. Anonymous poster hash: 43f15...4ea Det blir benker til de eldste og de som evt er gravide, vondt i benet e.l. Anonymous poster hash: dd284...bb5
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #4 Skrevet 23. juli 2013 Nei, men hadde vært fint å bli opplyst om det på forhånd så jeg kunne droppet 10 cm stilettene. Anonymous poster hash: b469e...04d
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #5 Skrevet 23. juli 2013 Eneste "problemet" jeg tenker er vel om alle da får sett? Eller høres det veldig kos ut Anonymous poster hash: 8b30d...6ad
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #6 Skrevet 23. juli 2013 Jeg hadde nok ikke reagert negativt. Så lenge man tar hensyyn og skaffer inn et par stoler om det er eldre som har problemer med å stå lenge ( eller gravide, folk med skade etc) så burde det ikke være noen sure miner. Høres egentlig fint ut med et utendørsbryllup. Anonymous poster hash: 43f15...4ea Det blir benker til de eldste og de som evt er gravide, vondt i benet e.l. Anonymous poster hash: dd284...bb5 Da synes jeg faktisk det høres ut som en utrolig god og romantisk ide (som definitivt skal huskes til jeg begynner å planlegge bryllup etter ungen er kommet ut) Anonymous poster hash: 43f15...4ea
valkyrien Skrevet 23. juli 2013 #7 Skrevet 23. juli 2013 Så lenge man er forberedt på det så er det helt greit
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #8 Skrevet 23. juli 2013 Hadde jeg hatt et fungerende bekken, hadde jeg ikke tenkt to ganger på det. Men siden jeg nå har dette skranglete bekkenet (og det er det jo ingen som kan se på meg), så ville det nok lagt en demper på det hele for meg. Står jeg mer enn 10-15 minutter får jeg smerter som ikke gir seg før jeg har ligget en time eller to. Anonymous poster hash: c2c40...8b1
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #9 Skrevet 23. juli 2013 Så bra! Nå ble jeg glad! Jeg tror ikke det blir noe problem å se, og vi kommer til å gi beskjed i invitasjonene. Tusen takk for svar! HI. Anonymous poster hash: dd284...bb5
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #10 Skrevet 23. juli 2013 Hadde jeg hatt et fungerende bekken, hadde jeg ikke tenkt to ganger på det. Men siden jeg nå har dette skranglete bekkenet (og det er det jo ingen som kan se på meg), så ville det nok lagt en demper på det hele for meg. Står jeg mer enn 10-15 minutter får jeg smerter som ikke gir seg før jeg har ligget en time eller to. Anonymous poster hash: c2c40...8b1 Det skjønner jeg veldig godt, derfor blir det flere benker til de som har vondt for å stå, men er ikke nok til alle. Mesteparten av gjestene er unge og friske. HI. Anonymous poster hash: dd284...bb5
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #11 Skrevet 23. juli 2013 Jeg har vært i et slikt bryllup. Var ingen problem og stå under vielsen, de er jo ikke så lange når det ikke er i kirken. Kan ikke huske at det var opplyst om på forhånd. Var det nydeligste bryllupet noensinne. <3 Anonymous poster hash: 36b43...013
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #12 Skrevet 23. juli 2013 Skriv på invitasjonen at det blir ståing under vielsen, og at gjestene må kle seg etter været har jeg ingen betenkeligheter med det. Skriv også på vielsen at det blir sittemuligheter for de gamle, men om andre trenger en sitteplass av ulike prsaker må de gi dere beskjed på forhånd slik at dere får nok sitteplasser. Litt kjedelig om dere trenger det dobbelte av det dere hadde trodd. Min søster hadde ett utendørs bryllup og det var veldig bra. Sto på invitasjon at de måtte kle seg etter været og at at høye heler ikke er det lurest. Anonymous poster hash: c18c1...067
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå