Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #1 Skrevet 23. juli 2013 På samme måte som enkelte kvinner driver med sexnekt når mannen ikke gjør husarbeid, nå tenkte jeg å prøve å nekte å gjøre noe av husarbeidet fordi vi så å si aldri har sex. Føler meg som husholderske og mor hele tiden, ingenting annet Anonymous poster hash: a3a4e...914
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #2 Skrevet 23. juli 2013 Jeg bedriver husarbeid-nekt nå for tiden, ikke fordi jeg vil ha sex, men fordi han ikke hjelper til hjemme. På denne måten kan han se hvor ille det kan bli om han skal tro at jeg skal være en slave hjemme! Anonymous poster hash: df5b2...245
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #3 Skrevet 23. juli 2013 Mannen her har ferie og tror at husarbeid fortsatt er min jobb siden jeg er i permisjon, pluss ingen sex. Koselig Anonymous poster hash: a3a4e...914
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #4 Skrevet 23. juli 2013 Husarbeid-nekt her også. Ser helt jævlig ut her. Mannen innså det selv og rydder as we speak. Anonymous poster hash: 839b5...3d4
siljeas Skrevet 23. juli 2013 #5 Skrevet 23. juli 2013 jeg er på 4 uken med husarbeid-nekt... han har tydeligvis ikke merket det enda! nå er det like før jeg gjør det selv, for det begynner å bli ille O.o
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #6 Skrevet 23. juli 2013 Oioioi... Jeg blir helt matt av sånne tråder. Dere er voksne, lever et familieliv, med barn, og bedriver stillingskrig mot hverandre ved å se hvem som "bukker under" og setter i gang med husarbeid??? Stakkars barn, som har ferie midt oppi foreldrenes dårlige forhold. Hva skjedde med kommunikasjon? Hjemme hos oss er vi ganske gode på kommunikasjon. Hvis jeg føler at mannen gjør for lite i huset, eller i hagen for den saks skyld, så sier jeg hva jeg føler, og vi prater om det, gjør litt endringer begge to, og finner en løsning. Er jeg misfornøyd med en bølgedal i sexlivet så får jeg jammen sagt det også til ham, og uten noe særlig diskusjon om saken får vi som regel sving på det også. Jeg skal ikke påstå at vi aldri krangler, eller alltid har et prikkfritt hjem. Men vi drar lasset sammen, og finner en løsning på det meste Jeg forstår rett og slett ikke at det går an å fungere i et forhold hvor man kan gå å irritere seg over partneren i ukesvis, i stedet for å kommunisere og finne en løsning? Anonymous poster hash: af641...a26
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #7 Skrevet 23. juli 2013 jeg er på 4 uken med husarbeid-nekt... han har tydeligvis ikke merket det enda! nå er det like før jeg gjør det selv, for det begynner å bli ille O.o Altså, jeg har "forsont" meg med at jeg gjør det meste av husarbeidet. Men er drittlei av å ikke ha sex med ham jeg bor med og elsker. Derfor vurderes husarbeid-nekt. Omvendt av kvinnenes sexnekt der mannen er lat sofagris som verken støvsuger eller tar oppvaska. HI Anonymous poster hash: a3a4e...914
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #8 Skrevet 23. juli 2013 Vurderer å begynne med det selv, etter å ha gått å ryddet opp etter alle andre i hele dag som vanlig, og sett på samboer som kastet en haug med papp på gulvet og bare lot det ligge!! (Høres ut som en bagatell, men det var den berømte dråpen...) Anonymous poster hash: 4a824...c26
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #9 Skrevet 23. juli 2013 Oioioi... Jeg blir helt matt av sånne tråder. Dere er voksne, lever et familieliv, med barn, og bedriver stillingskrig mot hverandre ved å se hvem som "bukker under" og setter i gang med husarbeid??? Stakkars barn, som har ferie midt oppi foreldrenes dårlige forhold. Hva skjedde med kommunikasjon? Hjemme hos oss er vi ganske gode på kommunikasjon. Hvis jeg føler at mannen gjør for lite i huset, eller i hagen for den saks skyld, så sier jeg hva jeg føler, og vi prater om det, gjør litt endringer begge to, og finner en løsning. Er jeg misfornøyd med en bølgedal i sexlivet så får jeg jammen sagt det også til ham, og uten noe særlig diskusjon om saken får vi som regel sving på det også. Jeg skal ikke påstå at vi aldri krangler, eller alltid har et prikkfritt hjem. Men vi drar lasset sammen, og finner en løsning på det meste Jeg forstår rett og slett ikke at det går an å fungere i et forhold hvor man kan gå å irritere seg over partneren i ukesvis, i stedet for å kommunisere og finne en løsning? Anonymous poster hash: af641...a26 Jeg skrev NOE av husarbeidet, for eksempel at jeg slutter å vaske bokserne og sokkene hans. Hvordan kan det gå utover ungene at han har sure boksere og sokker, når resten av familien har rene klær? Jeg HAR snakket med disse (ikke bølgedaler men snart 2 år med sextørke - gjennomsnitt ca 6-7 ganger for året). Han har det siste året ikke EN gang tatt initiativ til sex, og avviser meg hele tiden. Ifølge ham er det ikke noe galt med ham fysisk eller psykisk, er ikke deprimert, synes ikke jeg har stygg kropp, har aldri hatt problemer med sexliv i sine tidligere forhold, er ikke for sliten eller trøtt eller synes jeg er dårlig i senga. Når ingenting er feil og han likevel så å si aldri vil ha sex (forestill deg en situasjon: jeg har pyntet meg, laget middag, tent stearinlys, tatt på meg sexy nattskjorte uten undertøy under, serverer ham middag og dessert, setter meg på fanget hans med sultent blikk og han foreslår at vi utsetter sexen til i morgen. Jadda jadda). Så her hjalp ikke kommunikasjon siden jeg har i hvert fall 10-15 ganger prøvd ROLIG å finne ut hvorfor han ikke har lyst på sex med meg. Uten anklager, tårer, kjeft eller andre primadonnanykker. HI Anonymous poster hash: a3a4e...914
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #10 Skrevet 23. juli 2013 Oioioi... Jeg blir helt matt av sånne tråder. Dere er voksne, lever et familieliv, med barn, og bedriver stillingskrig mot hverandre ved å se hvem som "bukker under" og setter i gang med husarbeid??? Stakkars barn, som har ferie midt oppi foreldrenes dårlige forhold. Hva skjedde med kommunikasjon? Hjemme hos oss er vi ganske gode på kommunikasjon. Hvis jeg føler at mannen gjør for lite i huset, eller i hagen for den saks skyld, så sier jeg hva jeg føler, og vi prater om det, gjør litt endringer begge to, og finner en løsning. Er jeg misfornøyd med en bølgedal i sexlivet så får jeg jammen sagt det også til ham, og uten noe særlig diskusjon om saken får vi som regel sving på det også. Jeg skal ikke påstå at vi aldri krangler, eller alltid har et prikkfritt hjem. Men vi drar lasset sammen, og finner en løsning på det meste Jeg forstår rett og slett ikke at det går an å fungere i et forhold hvor man kan gå å irritere seg over partneren i ukesvis, i stedet for å kommunisere og finne en løsning?Anonymous poster hash: af641...a26 Dessverre så hjelper det ikke alltid med kommunikasjon. Anonymous poster hash: 8582b...85c
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #11 Skrevet 23. juli 2013 Oioioi... Jeg blir helt matt av sånne tråder. Dere er voksne, lever et familieliv, med barn, og bedriver stillingskrig mot hverandre ved å se hvem som "bukker under" og setter i gang med husarbeid??? Stakkars barn, som har ferie midt oppi foreldrenes dårlige forhold. Hva skjedde med kommunikasjon? Hjemme hos oss er vi ganske gode på kommunikasjon. Hvis jeg føler at mannen gjør for lite i huset, eller i hagen for den saks skyld, så sier jeg hva jeg føler, og vi prater om det, gjør litt endringer begge to, og finner en løsning. Er jeg misfornøyd med en bølgedal i sexlivet så får jeg jammen sagt det også til ham, og uten noe særlig diskusjon om saken får vi som regel sving på det også. Jeg skal ikke påstå at vi aldri krangler, eller alltid har et prikkfritt hjem. Men vi drar lasset sammen, og finner en løsning på det meste Jeg forstår rett og slett ikke at det går an å fungere i et forhold hvor man kan gå å irritere seg over partneren i ukesvis, i stedet for å kommunisere og finne en løsning?Anonymous poster hash: af641...a26 Dessverre så hjelper det ikke alltid med kommunikasjon. Anonymous poster hash: 8582b...85c Nettopp mitt poeng. Og jeg drar ikke fra mannen og gjør ungene til skilsmissebarn fordi jeg ikke får sex, det blir for enkelt. Anonymous poster hash: a3a4e...914
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #12 Skrevet 23. juli 2013 Er vel hos noen med "husarbeid - nekt" min sønn har vært innom til i dag, kom hjem helt forferdet "mamma de hadde det så rotete, men det som var fint hos de var at de hadde laget sti for å gå da..". Anonymous poster hash: f200c...167
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #13 Skrevet 23. juli 2013 Oioioi... Jeg blir helt matt av sånne tråder. Dere er voksne, lever et familieliv, med barn, og bedriver stillingskrig mot hverandre ved å se hvem som "bukker under" og setter i gang med husarbeid??? Stakkars barn, som har ferie midt oppi foreldrenes dårlige forhold. Hva skjedde med kommunikasjon? Hjemme hos oss er vi ganske gode på kommunikasjon. Hvis jeg føler at mannen gjør for lite i huset, eller i hagen for den saks skyld, så sier jeg hva jeg føler, og vi prater om det, gjør litt endringer begge to, og finner en løsning. Er jeg misfornøyd med en bølgedal i sexlivet så får jeg jammen sagt det også til ham, og uten noe særlig diskusjon om saken får vi som regel sving på det også. Jeg skal ikke påstå at vi aldri krangler, eller alltid har et prikkfritt hjem. Men vi drar lasset sammen, og finner en løsning på det meste Jeg forstår rett og slett ikke at det går an å fungere i et forhold hvor man kan gå å irritere seg over partneren i ukesvis, i stedet for å kommunisere og finne en løsning? Anonymous poster hash: af641...a26 Og du tror du er bedre enn andre? Ikke alle som har det likt. Betyr ikke at det er stakkars ditt eller datt!! Anonymous poster hash: ae72e...2f7
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #14 Skrevet 23. juli 2013 Er vel hos noen med "husarbeid - nekt" min sønn har vært innom til i dag, kom hjem helt forferdet "mamma de hadde det så rotete, men det som var fint hos de var at de hadde laget sti for å gå da..". Anonymous poster hash: f200c...167 Husarbeidnekt mener jeg at mannen da må vaske egne klær med det resultat at han ganske snart går tom for boksere og sokker, handler sin egen frokost og kvelds og rydder sitt eget rot. Selvfølgelig skal mine og ungenes klær vaskes og rotet vårt ryddes. Men en mann som gjør minimalt med husarbeid og i tillegg nekter sex fortjener ikke rene boksere Anonymous poster hash: a3a4e...914
ellen-propellen Skrevet 23. juli 2013 #15 Skrevet 23. juli 2013 Jeg prøvde husarbeidnekt engang. Helt i starten når vi flyttet sammen. Det hjalp ikke noe. Så jeg valgte å " fakturere" isteden. Da ble det mer fart i sakene hehe. Nå har vi funnet en balanse som fungerer for oss, som vi har diskutert oss frem til. Kommunikasjon kan anbefales
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #16 Skrevet 23. juli 2013 Jeg prøvde husarbeidnekt engang. Helt i starten når vi flyttet sammen. Det hjalp ikke noe. Så jeg valgte å " fakturere" isteden. Da ble det mer fart i sakene hehe. Nå har vi funnet en balanse som fungerer for oss, som vi har diskutert oss frem til. Kommunikasjon kan anbefales Som sagt, jeg prøver husarbeidnekt fordi mannen nekter sex og nekter å fortelle hvorfor. Får ikke lyst til å vaske klærne hans når han antagligvis synes at jeg er for stygg til å ha sex med. HI Anonymous poster hash: a3a4e...914
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #17 Skrevet 23. juli 2013 Hadde det vært du som nekta mannen din sex hi, så hadde du fått høre at du var en egoistisk drittkjerring som ikke fortjente å ha verken mann eller barn. Vil ikje mannen din ha sex så får du skaffe deg det andre steder. Det synes å være greit når det er dama som ikke vil, så gjetter at det gjelder andre veien også. Anonymous poster hash: 0a4d0...542
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå