Gå til innhold

Nå veier jeg 67 kg:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gitt f**** i sommerferien og takka er noen kilo for mye...

Jeg er egentlig slank, men det legger seg rett på magen så jeg har en liiiten bulk nå.

Jeg liker ikke å trene, og føler heller ikke jeg har tid.

Jeg går hele dagen på jobb fra klokken åtte til fem.Deretter er det middag,litt lek med barna også husarbeid etter deres leggetid.

MEN er det noen med gode slanketips?

Funker rockering forresten?:-)

Anonymous poster hash: 552d8...f2d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her:( 4 kg opp i sommer..! Blæh, magen er dvask og ekkel!

Rockeringen skal frem her i huset, også må jeg slutte med is og pottis hver dag.. Herregud at det er mulig å la kroppen forfalle sånn!

Anonymous poster hash: ce4a1...871

Skrevet

hum kanskje jeg må rocke da:-) men hvor lenge burde man rocke hver gang?30 minutter?

Skrevet

hum kanskje jeg må rocke da:-) men hvor lenge burde man rocke hver gang?30 minutter?

Anonymous poster hash: [acronym=Full hash:

552d8ac975f70149be8b120c4f783f2d] 552d8...f2d [/acronym]

Når jeg er inne i en god periode rocker jeg 30 min om dagen (eller annenhver dag om ikke tid til annenhver). Men husk at hvis du aldri har gjort det før er det vondt i begynnelsen! Du klarer du nok ikke mer enn maks fem min de første gangene.

Anonymous poster hash: ce4a1...871

Skrevet

Jeg har rocket en del tidligere, men kanskje begynne med 15 minutter de første dagene....:) jeg får vondt i sidene, men heldigvis ikke blåmerker som mange får:P   men hvorfor i alle daager klør det så når man rocker?jeg får så kløe i sidene enda jeg har klær på!!:S

Skrevet

Hvis det er noen trøst, så veier jeg 76... :(

Anonymous poster hash: 7e2f1...1c8
Skrevet

men du er sikkert flott med dine 76 kilo:-)

Jeg er vant til å veie under 60...har vært slank hele livet, men nå etter barn og slikt så er det magen som er problemet...:S

Før kunne jeg spise omså bare sjokolade hver og la ikke på meg et gram, nå er det IKKE slik...:S

Skrevet

Rart dette med vekt og forskjell fra person til person. Når jeg veier 67 kg er jeg superslank og beinete. Husk alderstillegg, særlug når du bikker 30 ;-)

Anonymous poster hash: 19ff2...5f4

Skrevet

hehe alderstillegg ja:P men jeg er bare 26:P hvor mye har jeg tillatt å egge på meg da pr. år?;-)

Skrevet

men du er sikkert flott med dine 76 kilo:-)

Jeg er vant til å veie under 60...har vært slank hele livet, men nå etter barn og slikt så er det magen som er problemet...:S

Før kunne jeg spise omså bare sjokolade hver og la ikke på meg et gram, nå er det IKKE slik...:S

Der tar du veldig feil. Trivselsvekten min ligger mellom 50 og 60. Men har akkurat født, så det jevner seg vel ut etterhvert. 

Anonymous poster hash: 7e2f1...1c8

Skrevet

Her er det opp to kilo på to uker. Og jeg som hadde kjempet så hardt for å gå de ned før sommern...arg! Men det er fullt og helt min egen feil, har virkelig skeia ut og spist som en gærning hehe:) jeg elsker jo smågodter og is!!!

Skrevet

Skal man virkelig klare 30 min med rockering? :o Jeg var stolt over mine 2 min sammenhengende... klarer sikkert litt til, men gjør jo såå vondt og jeg får så lett blåmerker :P

Skrevet

Jeg får ikke til å bruke rockering, men kunne det som barn. Hvor lenge måtte dere prøve før dere fikk inn teknikken og den ikke bare datt ned?

Anonymous poster hash: 6800a...29e

Skrevet

Buhu. Jeg veier 113.

Skrevet

Jeg får ikke til å bruke rockering, men kunne det som barn. Hvor lenge måtte dere prøve før dere fikk inn teknikken og den ikke bare datt ned?Anonymous poster hash: 6800a...29e

Jeg klarer ikke rocke de lette uten vekter, men klarer dn med vekter! Klarte det med en gang.

Skrevet

Jeg veier 59 kg :-( ! Det kommer nok av at jeg har vært mye syk de 3 siste mnd og da ikke har fått trent som jeg pleier og heller ikke har vært så flink på kostholdet sin side! Blææ!

Anonymous poster hash: 52f26...cb6

Skrevet

Veier snart 55 :(

Anonymous poster hash: 85f54...3cc

Skrevet

Jeg har rocket en del tidligere, men kanskje begynne med 15 minutter de første dagene.... :) jeg får vondt i sidene, men heldigvis ikke blåmerker som mange får:P   men hvorfor i alle daager klør det så når man rocker?jeg får så kløe i sidene enda jeg har klær på!!:S

Det klør fordi rockeringen "masserer" huden, altså at det kommer mye blodgjennomstrømning der rockeringen treffer. Det er kjempesunt, og deilig for muskulaturen i ettertid.

Anonymous poster hash: 12f8f...895

Skrevet

skulle gitt mye for å veid 67

Anonymous poster hash: b636f...f72
Skrevet

Hvor lang reisevei har du til jobb?

Jeg har 17 km hver vei og sykler 2/3 ganger i uken om været tillater det. Andre ganger jogger jeg 6 km av ruta (passer i forhold til T-banen) 

Tar uansett kollektivt, og sparer 10 min i reisevei når jeg sykler! 

Mye gratis trening hvis du legger det inn til og fra jobb :)

Skrevet

Kutt ut mat med tilsatt sukker,og ta frem rokkeringen.

Jeg har gått ned 3kg i sommer,mye kosemat,late dager,lite bevegelse,potegull 1gang i uka.

Anonymous poster hash: 4132a...7b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...