Gemini77 Skrevet 23. juli 2013 #1 Skrevet 23. juli 2013 Han fyller i august og i september gifter vi oss og skal på bryllupsreise etterpå så føler en reise blir litt "bortkastet". Moro forslag? Han fikk inngravert klokke i fjor. Han er ikke fritidsinteresserert og alkohol kjøper vi når vi reiser. Syns det er fryktelig vanskelig....
Himmel og hav Skrevet 23. juli 2013 #2 Skrevet 23. juli 2013 Billetter til en konsert el som han ville glede seg over å se?
Gemini77 Skrevet 23. juli 2013 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2013 Det er en så god ide at jeg faktisk ga han det til jul :-) var å så green day nå i juni.. Takk for forslag!! :-)
Major HotLips Houlihan Skrevet 23. juli 2013 #5 Skrevet 23. juli 2013 Mannen min fyller førti til vinteren og jeg skal kjøpe han kajak og melde oss begge på kurs
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2013 #6 Skrevet 23. juli 2013 Nå vet jeg ikke hvilken type mannen din er da, men nytt stereoanlegg kanskje? Ski, snowboard? Liker han ikke shopping, så kjøp masse klær å fornye klesskapet hans:) Anonymous poster hash: d3a4e...e41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå